Goeiedag,
ik heb een probleem:
ik ben al een tijd lid via vodafone. Ik ben mijn telefoon verloren in juli. Ik heb deze af laten sluiten, maar mijn abonnement loopt nog door tot eind van het jaar. Ik heb toen gevraagd om een nieuw abonnement dan maar af te sluiten. Ik stond toen op het punt te trouwen, dus ik moest snel weer mobiel zijn. Toen werd mij verteld dat ik een 2-jarige abonnement kon af laten sluiten, en dat ik de andere abonnement dan niet meer hoefde te betalen. Ja, wist ik veel.
Dus goed, ik ben accoord gegaan met een abonnement die me goedkoop leek, maar ik kreeg hoge rekeningen. Ik snapte er niets van, want ik belde niet eens veel. Het was alleen dat ik bereikbaar wilde zijn. Ik keek op mijn rekening en zag dat ik de andere abonnementskosten nog steeds doorbetaal! Ik vodafone gebeld, en gevraagd hoe dat zit. Ze zeiden dat ze er niets van in het systeem konden zien. Ze vroegen wie me dat abonnement verkocht heeft. Ik zei, dat ze dat zelf ook konden zien in hun systeem, en toen wilden ze de naam opeens niet meer vrijgeven.
Heel raar allemaal, het zou nog uitgezocht worden, maar heb er niets meer van gehoord. Wat moet ik nu beginnen? Ik blijf de kosten betalen + de hoge rekening van mijn huidige telefoon terwijl ik bijne niet eens bel.
Met vriendelijke groeten,
Virin.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VODAFONE
-
Predicador
Re: VODAFONE
heb je bewijs dat je dat lagere abonnement hebt genomen? een orderbevestiging oid? Sowieso heb je je abonnement niet laten afsluiten, maar laten blokkeren. Afsluiten doen ze bij Vodafone namelijk alleen schriftelijk.
SOms kan het inderdaad voorkomen dat een verzoek voor een simonly niet goed verwerkt is, dan moet het een en ander uitgezocht worden.
Wanneer heb je voor het laatst contact gehad met hun klantenservice?
SOms kan het inderdaad voorkomen dat een verzoek voor een simonly niet goed verwerkt is, dan moet het een en ander uitgezocht worden.
Wanneer heb je voor het laatst contact gehad met hun klantenservice?
Re: VODAFONE
Ik heb vorige week contact met hun gehad. Vrouwelijke werknemers doen heel moeilijk, terwijl de mannelijke werknemers toegeeflijker zijn. (Ik wil niet vrouwonvriendelijk overkomen, want er was wel één die me vriendelijk behandelde, alleen werd plotseling het contact verbroken).
Ik heb verder niets meer gehoord. Ik snap er niets van, brieven heb ik wel, bewijs etc. Moet ik alleen flink gaan zoeken doordat er net een verhuizing achter de rug is.
Ik heb verder niets meer gehoord. Ik snap er niets van, brieven heb ik wel, bewijs etc. Moet ik alleen flink gaan zoeken doordat er net een verhuizing achter de rug is.