LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
merenque

Vodafone

Ongelezen bericht door merenque »

Beste Vodafone,

Eind September begin oktober ben ik gebeld door een medewerker met de vraag dat ik mijn abonnement kon verlengen.

Zelf wilde ik graag de Samsung Omnia I 900 hebben, wat mij niet verteld werd dat het ging om een live toestel.
Toen ik de orde bevestiging had ontvangen las ik dit en heb ik gelijk de vodafone gebeld met het verzoek deze te annuleren, bleek dat er bij de vodafone geen bestelling stond van mij. Omdat ik dit niet vertrouwde heb ik 3 x gebeld en weer de antwoorden er staat geen bestelling van u.

Zelf heb ik de telefoon niet aangenomen, niemand was thuis, dus ook geen legitimatie bewijs of bankpas getoond. Gewoon afgegeven bij buren.
Nu gebeurt het na dat ik terug kwam van vakantie eind oktober staat er een door van mij in huis van de vodafone met daar in het toestel, niet eens uitgepakt heb ik gelijk gebeld en kon ik deze telefoon retour sturen naar Danafix in Nuth.
Gelijk ben ik naar het postkantoor gegaan en heb ik het toestel in correcte staat terug gestuurd, aangetekend en verzekerd.

Nu kom ik gisteren thuis 19 oktober 2008 blijk mijn toestel er weer te zijn helemaal opgemaakt en beschadigt, hier neem ik geen genoegen mee en heb ik gelijk weer naar de vodafone gebeld.

Daar kreeg ik verschillende verhalen te horen van verschillende medewerkers.
De een zegt stuurt de telefoon maar retour en wordt er achterhaald wat er mee gebeurt is de ander zegt nee hij mag niet meer retour, weer een ander zegt stuur het naar Maastricht afdeling klanten service.

U begrijp wel dat ik dit toestel al vanaf het begin niet wilde omdat het een vodafone live toestel is met vodafone software.
Dat er fouten worden gemaakt snap ik wel maar dat ik daar de dupe van moet worden dacht het niet.

Ben al meer dan 10 jaar klant van vodafone en wil ook naar behoren geholpen worden, maar niet zo.
Vandaag 20 oktober gaat weer dit toestel retour verzekerd en aangetekend en hoop ik dat er een oplossing komt.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik met vriendelijke groet,

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Dat is een vervelende situatie.
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer waar het om gaat. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten