LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dievercity

Vodafone

Ongelezen bericht door dievercity »

Hallo,

Ik heb in augustus een rekening gekregen van 775,93, Ik dacht toen al dat er iets niet klopte dus belde naar vodafone, elke keer word mij verteld dat ik terug gebeld word omdat er een storing is bij hun in het systeem.
Ik ben tot op de dag van vandaag nog steets niet terug gebeld. ik bel zelf hun wel elke maand elke keer krijg ik het zelfde te horen
vanaf oktober heb ik zo ingesteld dat automatisch incasso niet meer kan voor hun,
krijg ik gister een brief 594,96 omdat ik afgesloten word en contrackt word beeindicht.
Vandaag gebeld word er gezecht wij kunnen weinig voor u doen nou omdat u gestopt bent met betalen,
klopt omdat ik nog steets niet weet hoe ik aan 775,93 kom omdat ik toen voor werk over ver zat en deze telefoon toen heb gebruikt hoe kan dat?
Vodafone zecht nu weer dat ze mij een gespesifiseerde rekening gaan sturen,maar doordat ze dat al eerder gezecht hebben is het vertrouwen weg,

Wat is nu nog een mogelijkheid om te doen? ik heb dat geld natuurlijk ook niet 1 2 3 liggen maar heb dat 06 nummer ook wel weer nodig heb namelijk een eenmans bedrijf.

Kan vodafone zomaar hoge rekeningen sturen en niet een spesificatie sturen dan weet ik toch niet waar het van is?

P.s exusses voor spel fouten,

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur ons, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan kunnen we uitzoeken hoe de vork in de steel zit.

Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten