LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hiddem

Vodafone

Ongelezen bericht door hiddem »

Zijn er meer mensen die klaar zijn met vodafone?

Ik heb nu net een aanbieding geaccepteerd dat ik 50% korting kreeg op de eerste 12 maanden, kom ik bij de afrekening blijkt ineens dat ik de volle mep betaal.
Ik Vodafone opbellen met de vraag hoe dat zit, wordt ik eerst 3 keer doorgestuurd en moet ik 20 min wachten, krijg ik te horen dat die aanbieding niet klopt.
Aangezien ik weet dat ik mijn recht sta blijf ik volhouden dat ik die aanbieding wil, ik heb namelijk gekozen voor die aanbieding. Krijg ik rare opmerkingen als: "Wie weet het nu beter dan? Jij of ik?" en natuurlijk bleef de klantenservice maar weer het domme riedeltje herhalen. Ook de managers konden er niet bijgehaald worden.

Ronduit schandalig behandeld, terwijl ik toch in mijn recht sta.

Wie weet wat de stappen zijn als Vodafone toch volledig afschrijft? Wat zijn de kosten als het uiteindelijk tot een rechtszaak komt?

Alvast bedankt.

witte angora

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb je die korting rechtstreeks van Vodafone gekregen, of via een tussenpersoon?

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Belangrijk is om te weten hoe je dit hebt afgesloten en heb je je contract?
En wat witte angora idd zei, hoe heb je het afgesloten?

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

hiddem schreef:
Ik heb nu net een aanbieding geaccepteerd dat ik 50% korting kreeg op de eerste 12 maanden, kom ik bij de afrekening blijkt ineens dat ik de volle mep betaal.
Ik zou mij eerst een beetje kalmeren, want een rechtszaak wordt dit in ieder geval niet.
Vraag:
Van wie heb je de aanbieding gekregen, en wat heb je afgesloten.
De van jou verstrekte informatie is niet voldoende!

Gesloten