Via de ANWB kan ik bij Vodafone een hele leuke korting krijgen, echter, er staat op de website niet bij of die korting voor de hele contractperiode is, of alleen voor de eerste 6 maanden. De actie voorwaarden kan ik wel downloaden, maar niet openen. Tijd voor een telefoontje dus.
Het telefoonnummer op de site (0800-nummer) blijkt niet meer in gebruik te zijn, en ik krijg een 0900-nummer. Dat levert een redelijk armetierig keuzemenu op, ik kies maar voor optie 3. Na enige minuten wordt ik geholpen, blijk op de verkeerde afdeling te zitten, en wordt doorverbonden.
De aanbiedingsprijs blijkt voor de volledige contractsperiode te gelden; daar kom je volgens de meneer van Vodafone pas achter als je de bestelling geplaatst hebt en een bevestingsmail te hebben gekregen. Lekker helder dus.
Met welk programma ik de gedownloade actievoorwaarden moet openen wist meneer niet; bij hem op de computer kon hij ze wel openen. Er kwam geen antwoord welk programma ik dan nodig heb. Hij wist het niet, en was ook niet van plan het uit te zoeken.
Het telefoonnummer op de site was volgens meneer al gewijzigd; dat was dus niet waar.
Dat ik in eerste instantie op de verkeerde afdeling terecht kwam, lag volgens meneer aan mij. Dat mijn vraag (informatie over nieuwe abonnementen) niet in het keuzemenu stond, had er niks mee te maken. IK was degene die een verkeerde keuze maakte, en het kwam behoorlijk verwijtend over. Geen excuses dat het niet zo duidelijk was of iets dergelijks.
Vervolgens werd de verbinding door meneer verbroken.
Ik denk dat dit een haat-liefde verhouding gaat worden.