| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone
vodafone
Beste mensen ,
ik wacht al meer dan een jaar op een klacht die ik al 2 jaar heb met vodafone,
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de klachten service zou alles na kijken en mij informeren maar tot op heden nog steeds niks gehoord!!!
Met vriendelijke groet ,
Marcel Bekkers
ik wacht al meer dan een jaar op een klacht die ik al 2 jaar heb met vodafone,
[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de klachten service zou alles na kijken en mij informeren maar tot op heden nog steeds niks gehoord!!!
Met vriendelijke groet ,
Marcel Bekkers
Re: vodafone
Al meer dan 2 jaar.... 
Wat is de klacht?
De Klacht is dat er een rechtzaak is geweest die ik niet kon verliezen !! en toch verloren ,plus dat wij met een nieuw en toch al niet werkend toestel zitten met een waarde van 900,00 euro en omdat wij de rechtzaak hebben verloren plus de kosten ik een bedrag moet betalen van ongeveer 1000,- euro, wij zijn door de klanten service schandalig behandeld, uitgelachen en ze hebben nooit kunnen bewijzen wat de klacht naar ons was , en de rechter heeft ons het gevoel gegeven dat het wel goed zat ,maar later bleek het in ons nadeel te zijn , de macht van grote bedrijven vinden wij bijna mafia praktijken , en nu hebben wij ook nog een bkr aan onze broek , !!!
Op dat toestel heb je toch garantie?
Waarom was er een rechtzaak?
Waarom was er een rechtzaak?
er bleek een betalings achterstand en wij vonden van niet toen wij daar over belde naar vodafone werden wij van het gelijk al niet serieus genomen !! wij hadden wat te vorderen niet hun!! immers heeft vodafone niet door ons ,maar door vodafone zelf opgezegd en wij hadden nog recht op een nieuw toestel!! en GEEN RECHTZAAK DAT WILDEN WIJ JUIST VERMIJDEN !!! om er op een normale communicatie er uit te komen toe het kwaad was geschiet, heb ik [persoonsgegevens verwijderd door de Modarator] opgebelt en die zou alles uitzoeken om het recht te zetten , maar nog op heden niets hehoord of gezien en nu ben ik er goed klaar mee en rij binnenkort zelf naar Maastricht!!
Als Vodafone zegt dat er een betalingsachterstand is dan moeten ze dat specificeren. Jij moet dan middels betalingsbewijzen of bankafschriften aantonen dat het niet zo is.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat je verhaal niet helemaal duidelijk is.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat je verhaal niet helemaal duidelijk is.
specificeren.? zij hebben niets gedaan!! als ik er om vroeg werden wij wederom uitgelachen , als ik vroeg stuur alles op zo dat ik het na kan kijken stuurde ze gewoon niks op !! daarom lopen ding uit de hand bij vodafone er is geen normale comminicatie mogelijk gewoon met een kluitje in het riet .
Heb je ook dingen op papier ?
Vodafone zegt dat jullie een achterstand hebben
Daardoor afgesloten neem ik aan
Jullie zeggen dat er geen achterstand is
Toen naar de rechtbank
Dan heb je het nog over een nieuwe telefoon....
Snap er niets van, sorry
Vodafone zegt dat jullie een achterstand hebben
Daardoor afgesloten neem ik aan
Jullie zeggen dat er geen achterstand is
Toen naar de rechtbank
Dan heb je het nog over een nieuwe telefoon....
Snap er niets van, sorry
ja sorry schrijven is niet mijn sterkste kant,
Geeft niets, doe nog eens een poging en begin bij het begin.markmobie schreef:ja sorry schrijven is niet mijn sterkste kant,