LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone UMTS datacard abonnement.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
phoenix83

Vodafone UMTS datacard abonnement.

Ongelezen bericht door phoenix83 »

Hier doet zich het volgende probleem voor:

Ik heb destijds een UMTS Datacard Abonnement afgesloten van 3 jaar lang voor €89 per maand.
Ik heb heel even een tijd gebruik kunnen maken van de dienst op mijn thuislocatie (waar de dekking inderdaad voldoende tot goed is)
Nu het volgende. Ik verblijf het merendeel van de tijd op mijn werk, waar ik tevens ook mijn avonduren ben, en slaap. Echter op deze Locatie is de dekking van vodafone op zowel UMTS als GPRS slecht. Binnenshuis, en buitenshuis.
Hier heb ik Vodafone een bericht over gestuurd en duidelijk gemaakt dat ik op de locatie waar ik verblijf GEEN dekking heb.
Voldafone stuurt doodleuk een brief terug met daarin als antwoord, dat ik op mijn thuislocatie Goede ontvangst heb, zowel binnenshuis als buitenshuis.
Dus heb ik nog een tweede brief gestuurd om duidelijk te maken dat ik op mijn locatie waar ik dus verblijf geen ontvangst heb, en het dus niet de thuislocatie betreft. (de tweede brief was ook niet meer zo aardig als de eerste brief) Nu betaal ik dus nog steeds €89 per maand voor iets wat ik TOTAAL NIET kan gebruiken. Ik weet even niet meer wat ik kan doen. Heeft er iemand misschien ervaring mee ? (Bij T-Mobile heb ik om dezelfde reden mijn abbonement kunnen opzeggen, en kunnen overstappen op een andere provider zonder einige problemen)

M.v.g. Chris

D1RK

Re: Vodafone UMTS datacard abonnement.

Ongelezen bericht door D1RK »

U mag vooraf informeren of op alle door U gewenste locatie's een goede dekking is, ik heb thuis niets, maar mijn moeder en werkplek wel, maar ik ga wel draadloos als virtueel crimineel inbreken op Wifi verbindingen die niet goed beveiligt zijn, gratis...!

Of U kunt ontbinden voor einddatum hangt van de voorwaarden af, en vermoedelijk accepteren ze uitsluitend die Thuis ontvangst.

U heeft nooit Uw werkadres gecontroleerd, dus vermoedelijk jammer, maar proberen kan altijd.
Dit nog vrij nieuwe en weinig gebruikte systeem heeft dus nog deze kinderziekte's en het oude vertrouwde Hacken is dus betrouwbaarder!

Gesloten