LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone verandert Abonnement ?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MicroGolf

Vodafone verandert Abonnement ?

Ongelezen bericht door MicroGolf »

Jaren geleden heb ik toen een prepaid kaart van Libertel gehad.. wat toen der tijd naar Vodafone van naam verandert. En vlakdaarna de prepaid naar abonnement verandert. Mooi Onbeperkt Internet Blox erbij en dat altijd zo gelaten ( jaartje of 8 geleden ? ). Maar met al dus een dikke 15 jaar het zelfde nummer gehad.

Verander mooi niet van abonnement dus dan nemen ze mijn onbeperkte internet niet af.

Krijg ik vandaag leuk een brief in de bus dat ze in week 24 mijn huidige abonnement veranderen in Red Sim only.

- onbeperkt bellen & SMS'en
- Allen in 1 op reis
- 4G en meer..

en nu komt het..
- 2GB data bundel in Nederland

Dat is mooi zuur want dan heb ik mijn onbeperkt Internet niet meer :evil:

Mogen ze zomaar mijn abonnement veranderen ? Is er wat tegen te doen ? Na jaren trouwe klant ben ik het dus hier niet mee eens.

sjohie

Re: Vodafone verandert Abonnement ?

Ongelezen bericht door sjohie »

MicroGolf schreef:Jaren geleden heb ik toen een prepaid kaart van Libertel gehad.. wat toen der tijd naar Vodafone van naam verandert. En vlakdaarna de prepaid naar abonnement verandert. Mooi Onbeperkt Internet Blox erbij en dat altijd zo gelaten ( jaartje of 8 geleden ? ). Maar met al dus een dikke 15 jaar het zelfde nummer gehad.

Verander mooi niet van abonnement dus dan nemen ze mijn onbeperkte internet niet af.

Krijg ik vandaag leuk een brief in de bus dat ze in week 24 mijn huidige abonnement veranderen in Red Sim only.

- onbeperkt bellen & SMS'en
- Allen in 1 op reis
- 4G en meer..

en nu komt het..
- 2GB data bundel in Nederland

Dat is mooi zuur want dan heb ik mijn onbeperkt Internet niet meer :evil:

Mogen ze zomaar mijn abonnement veranderen ? Is er wat tegen te doen ? Na jaren trouwe klant ben ik het dus hier niet mee eens.
Ja dat mogen ze, maar als een bedrijf de voorwaarden in jouw nadeel aanpast, heeft dit als consequentie dat het jou het recht geeft om het contract te ontbinden. Aldus consuwijzer.

Je kan dus 2 dingen doen, A) ze verlaten voor een andere provider met betere voorwaarden, of B) het slikken.
Laatst gewijzigd door sjohie op 09 mei 2014 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

MicroGolf

Kijk dat is een duidelijk antwoord. Bedankt voor de vlotte reactie !

encore

Ongelezen bericht door encore »

Maar de 2GB heeft een hogere data-snelheid dan je Onbeperkte Internet. 14,5 tegen 2,7....

MicroGolf

Heb tot heden geen problemen met de snelheid..

Alleen met de abonnement verandering haha.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

MicroGolf schreef:Heb tot heden geen problemen met de snelheid..

Alleen met de abonnement verandering haha.
was dat ook niet het onderwerp momenteel doet 4 G z,n intrede

Gesloten