LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone: Verlengservice klacht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MJ-probleem

Vodafone: Verlengservice klacht

Ongelezen bericht door MJ-probleem »

Ten tijde van de verlening was ik bezig met de aankoop van een woning ik wist niet of ik bij vodafone wou blijven of ik over wou stappen naar een provider die alles in een pakket aanbied waardoor je meer voordeel behaald.
Volgens de verkoper in kwestie was dit geen enkel probleem volgens nieuwe Europese wet geving kon ik als ik een sim only afsloot per 1 juli te allen tijde naar een andere provider over stappen en hoefde ik mijn oude abbonement niet door te laten lopen zonder korting en nieuwe telefoon.
Hierop gaf hij ook aan dat op basis van hun gegevens van mijn verbruik de sim only dus ook echt de beste optie was.

Op basis van deze gegevens heb ik in het verkoop gesprek 2 maal om een bevestiging gevraagd dat ik vanaf (per) 1 juli zonder problemen kan overstappen naar een andere provider.
Dit is toen weer bevestigd wat voor mij de door slag gaf om die sim only dan ook maar te doen.

Nu is mijn huis af internet en tv aangevraagd en kan ik korting en extra’s krijgen als ik bij die provider ook mobiel heb/afsluit.
Dus ben naar de vodafone winkel gegaan en gevraagd hoe doe ik dat.. dus is aangegeven zoals je al vermoed dat dit NIET mogelijk is...

Sinds dien ben ik bezig met cases bij vodafone zelf om toch onder het sim only uit te komen.
Ze hebben mij de geluidsopnamen van het gesprek zelfs gestuurd waar dit ook terug in te horen valt en zeggen het contract is voor een jaar dus we wijzen je verzoek/klacht af.
Wat kan ik nu het beste doen want ik voel mij eigenlijk zwaar opgelicht

sylvesterb

Re: Vodafone: Verlengservice klacht

Ongelezen bericht door sylvesterb »

De geluidsopname en/of transcriptie van het gesprek opvragen.

Sim Only abonnementen zijn normaal gesproken altijd voor de termijn van 1 jaar.

Je kunt je klacht eventueel ook voorleggen bij de geschillen commissie telecommunicatie, dit kost je eenmalig EUR 50,00.

Controleer wel goed of je geen bevestigen schriftelijk hebt gehad van de nieuwe overeenkomst, als het zwart/wit staat dan heeft het weinig zin om bezwaar te maken. Of Vodafone moet iets doen uit coulance, maar die kans is klein via de geschillen commissie.

Je kunt ook altijd een klacht indienen via het Klacht Compas, dit is gratis en heeft vaak goede resultaten.

Gesloten