LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone versus Nokia,, en ik dan?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JHV

Vodafone versus Nokia,, en ik dan?

Ongelezen bericht door JHV »

Ik kocht bij de vodafone winkel in Groningen een Nokia 5140. Prima service in die winkel. Bij thuiskomst echter geen nederlandstalige gebruiksaanwijzing ingesloten, wel engels en frans.
telefoontje naar vodafone: u moet Nokia bellen die moeten leveren met ned, gebruiksaanwijzing. Na 2 week tevergeefs wachten op mail van Nokia dan maar 7 minuten aan de 0.45 euro per minuut info lijn wachen. Nokia: u moet bij vodafone zijn die hebben een buitenlands toestel aan u geleverd. Wanneer er niet meer voldoende toestellen voor de nederlandse markt voorhanden zijn kopen ze toestellen op in het buitenland. En daar doen (kunnen en willen!!)wij niets aan!!!!!!!
Ik heb voor de zoveelste maal Vodafone gemaild of ze me terug willen bellen.
Na mijn hersenletsel heb ik moeite met taal en zeker met niet nederlandstalige gebruiksaanwijzingen.
Hebben meer mensen deze problemen en wat heb je daar aan gedaan?
JHV

Gast

Re: Vodafone versus Nokia,, en ik dan?

Ongelezen bericht door Gast »

Het is natuurlijk niet netjes van Vodafone, maar de meeste gebruiksaanwijzingen zijn wel op internet te downloaden zonder extra kosten

JHV

Ongelezen bericht door JHV »

Ik hoorde ook dat je via het internet de meeste gebruiksaanwijzingen te downloaden zijn. Maar 72 pagina's noem ik niet zonder extra kosten.
MAAAAAR, naast dat ik mijn bericht hier plaatste had ik ook al verscheidene keren aan de telefoon/mail gehangen bij Vodafone en Nokia. En daarbij was ik niet meer de vriendelijke en tevreden koper. Maar het verkooppunt in Groningen stuurt nu een nederlandse gebruiksaanwijzing. Daar ben ik erg blj mee. Past ook in de ervaring die ik met de vodafone winkel in Groningen heb.

Moraal: let op een nederlandstalige gebruiksaanwijzing in de door bij verkoop.
JHV

Gast

een winkel is BIJ WET VERPLICHT om een nederlandstalige gebruiksaanwijzing/handleiding bij een product te leveren. of het nu gaat om een kookwekker of een auto, en alles ertussenin

Gast

beste gast, welk wetsartikel is dat?

flierp

Ongelezen bericht door flierp »

Ja inderdaad!

Het is handig als het erbij zit maar verder ook niet.

Gesloten