LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone wil dat ik een gsm betaal die ik niet heb.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
sweety-me

Vodafone wil dat ik een gsm betaal die ik niet heb.

Ongelezen bericht door sweety-me »

Ik heb in maart een abonnement afgesloten via de telefoon bij Vodafone. Na 1 maand heb ik alles geannuleerd want ik kreeg geen gsm binnen. Dat was goed gegaan.
Na een paar weken werd de telefoon geleverd. Nadat ik met Vodafone had gebeld heb ik de gsm teruggestuurt.
Nu hebben ze me een rekening gestuurd dat ik de gsm wel moet betalen. Ben nu al een paar dagen aan het bellen maar ze willen/kunnen niks doen.
Wat kan ik nu verder doen? De gsm heb ik niet in mijn bezit. En het bewijs dat de gsm is opgestuurd heb ik helaas ook niet meer in mijn bezit.

henk51

Re: Vodafone wil dat ik een gsm betaal die ik niet heb.

Ongelezen bericht door henk51 »

En het bewijs dat de gsm is opgestuurd heb ik helaas ook niet meer in mijn bezit.
Gewoon weggegooid of kan je hem niet zo snel vinden. Want zonder dit bewijs sta je heel heel erg zwak.Het belangrijkste bewijs ontbreekt. Wat je nu kan doen hopen dat je dat bewijs nog ergens kan vinden anders is het denk ik een verloren zaak

gr Henk

sweety-me

Weggegooid. Het geld is nu wel van mijn rekening afgeschreven maar een medewerker van vodafone vertelde me vrijdag dat ik het gewoon kon terug storten op mijn eigen rekening.
Dit heb ik nu gedaan maar mijn ouders vinden het een foute zet. Hun denken dat er een deurwaarder nu aan de deur zal komen. Is dit inderdaad een fout van me?

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vodafone heeft bij storneringen volgende acties in petto:

Signaal blokkade bij Vodafone
Signaal blokkade bij alle providers
Bij een 2* aanmaning gaat de stekker eruit
Een deurwaarder komt niet voor een paar Euro,s :shock:

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Henri42 schreef:Vodafone heeft bij storneringen volgende acties in petto:

Signaal blokkade bij Vodafone
Signaal blokkade bij alle providers
Bij een 2* aanmaning gaat de stekker eruit
Een deurwaarder komt niet voor een paar Euro,s :shock:
1. klopt.
2. onzin (kunnen ze niet)
3. allen als je nog klant bent bij vodafone
4. onzin. Ze komen het wel degelijk halen voor kleine bedragen

//ehm.. wordt op de forum het woord b*ullshit automatisch veranderd naar onzin

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

sweety-me schreef:Weggegooid. Het geld is nu wel van mijn rekening afgeschreven maar een medewerker van vodafone vertelde me vrijdag dat ik het gewoon kon terug storten op mijn eigen rekening.
Dit heb ik nu gedaan maar mijn ouders vinden het een foute zet. Hun denken dat er een deurwaarder nu aan de deur zal komen. Is dit inderdaad een fout van me?
Heel dom.
Je hebt geen enkel bewijs, je bent gewoon de pineut. Waarom gooi je zoiets belangrijks weg, ik kan daar met mijn pet niet bij. Gaat een dure les worden, succes.

sweety-me

Ik snap dat het dom is. Dat heb ik al van meerder mensen gehoord. Ik wilde gewoon weten wat ik er nu aan kan doen? Omdat het al een tijd geleden is is het bonnetje weggegooid in de verontstelling dat alles is goedgedaan. Begrijp ook wel dat het anders een harde les is maar als er een manier is om hem niet te hoeven betalen zou dat erg fijn zijn.

jor

Ongelezen bericht door jor »

sweety-me schreef:Ik wilde gewoon weten wat ik er nu aan kan doen? Omdat het al een tijd geleden is is het bonnetje weggegooid in de verontstelling dat alles is goedgedaan. Begrijp ook wel dat het anders een harde les is maar als er een manier is om hem niet te hoeven betalen zou dat erg fijn zijn.
Je kunt er eigenlijk niets meer aan doen ( behalve gewoon betalen). en hoe langer je het uitstelt hoe duurder het ook gaat worden door incassokosten/deurwaarders enz. Een andere manier is het door het ontbreken van het bonnetje niet.

PS, begrijp best dat dit de antwoorden zijn die je niet wilt horen maar helaas,het is niet anders.

Ravx

Ongelezen bericht door Ravx »

Of je probeert gewoon erachter te komen welk nummer het is. Heeeel lastig om dat te weten te komen.. maar het is het laatste wat je hebt.

sweety-me

jor schreef:
sweety-me schreef:Ik wilde gewoon weten wat ik er nu aan kan doen? Omdat het al een tijd geleden is is het bonnetje weggegooid in de verontstelling dat alles is goedgedaan. Begrijp ook wel dat het anders een harde les is maar als er een manier is om hem niet te hoeven betalen zou dat erg fijn zijn.
Je kunt er eigenlijk niets meer aan doen ( behalve gewoon betalen). en hoe langer je het uitstelt hoe duurder het ook gaat worden door incassokosten/deurwaarders enz. Een andere manier is het door het ontbreken van het bonnetje niet.

PS, begrijp best dat dit de antwoorden zijn die je niet wilt horen maar helaas,het is niet anders.
Het zijn inderdaad de antwoorden die ik niet wil horen maar ik begrijp het wel. Ik heb nogmaals met vodafone gesproken en hun geven aan dat omdat ik nu het bedrag heb laten retourneren, er waarschijnlijk een nieuwe rekening gaat komen en dat het verstandig is om die wel te betalen. En dan als het pakket is gescand ik het geld terug krijg op mijn rekening.

Ik merk wel dat er veel mensen werken daar maar dat niet iedereen op dezelfde manier te werk gaat. De ene gaat uit z'n dak terwijl de persoon van net me erg vriendelijk helpt en met me meedenkt.

Zante

Ongelezen bericht door Zante »

Vodafone klungelt maar wat af. Een les voor de volgende keer: geen klant worden bij Vodafone!!

Maargoed, als je het niet opgelost krijgt, zou ik het neerleggen bij de geschillencommissie voor telefonie.

En ik zou opletten dat je rekeningen van Vodafone niet te lang laat liggen, anders heb je voor de komende 5 jaar ook nog een BKR registratie aan je broek hangen.

Gesloten