hoi
ik heb namelijk ook een probleem met vodafoon.
op 29 maart dit jaar is mijn gsm afgesloten ze hadden toen een herrindering gestuurd dat ik de bedrag moest overmaken maar ik had telaat betaald aan hun en ik ben het vergeten oke dat kan gebeuren en 6 april een dag later nadat ze de gsm weer hadden aangesloten is de gsm weer afgesloten ik bel hun op om te vragen hoe het komt dat mijn gsm weer afgesloten is en hun zeiden tegen mij dat er een nieuw bedrag open staat van de maand en van de maand februarie was net betaald maart een bedrag van ruim e71 en ik vertelde hun dat ik nog geen factuur van hun heb ontvangen en hun beweerd dat het wel zo was en ik zei tegen hun dat het niet zo was en ze begon me uit telachen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafoon
-
Gast
Re: vodafoon
Zou je dit een keertje kunnen herhalen in het Nederlands en er meteen bij vermelden wat je nu verwacht.
Dat iemand hier je advies geeft ofzo...
Een erg onduidelijk verhaal, zonder dat er ook maar om enig advies wordt gevraagd
Dat iemand hier je advies geeft ofzo...
Een erg onduidelijk verhaal, zonder dat er ook maar om enig advies wordt gevraagd
Als ik het goed begrijp betaal je je telefoonrekeningen niet, wordt je telefoon afgesloten en dan betaal je ineens wel, maar de volgende maand betaal je weer niet en wordt je dus weer afgesloten.
Tsja ik kan Vodafone alleen maar gelijk geven. Niet betalen is niet bellen, lijkt me makkelijk zat.
Tsja ik kan Vodafone alleen maar gelijk geven. Niet betalen is niet bellen, lijkt me makkelijk zat.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie