LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafoon telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wiecky

vodafoon telefoon

Ongelezen bericht door wiecky »

Ik zat al jaren bij orange nu tmobile, maar sinds ik in mijn huidige woning woon had ik erg slecht bereik, steeds zou ik overstappen maar dat bleef er steeds bij ..

afgelopen augustus belde een jonge van vodafoon met een leuke aanbieding en omdat ik al vanplan was over te stappen naar vodafoon heb ik de aanbieding genomen, omdat ik mijn nummer mee wou nemen en omdat ik een opzegtermijn had bij orange ging mijn abbonnemant pas in november in ....maar mijn telefoon zou ik direct krijgen ....

nu zijn we januarie en bel ik al 3 maand met vodafoon en heb veel beter bereik maar ik ben nog steeds met mijn oude telefoon....wel al 15 keer met vodafoon gebeld en schiet er weinig mee op

eerst was de telefoon uitverkocht en moest ik wachten tot ze nieuwe geleverd kregen....was netjeser geweest mij daar bericht over te sturen vind ik......

toen was ie al onderweg hij lag bij de koerier moest ik die maar even bellen ......die zei mij al 6 keer te hebben gebeld en na 6 keer moet de telefoon terug naar vodafoon....grrrr hij lag daar nog en ze hadden mij aan de telefoon...

weer naar vodafoon gebeld en die hebben een herlevering aan gevraagt........niks .....weer gebeld .....ja er staat wel een verzoek voor herlevering in maar er is niks mee gedaan wat raar" ik ga er voor zorgen dat het goed komt mevrouw"

een week later nog niks gehoord, weer bellen en " oo wat raar ja ik zie het hier staan een verzoek voor herlevering ..euh tja ik weet het eiglijk niet ....maar u wordt terug gebeld voor 6 uur hoor door iemand die wat weet of door mijn" .......tuurlijk werdt ik niet terug bebeld .....

nou zo kan ik nog wel even doorgaan.. tot 2 weken terug kreeg ik tehoren ja mevrouw hij is onderweg .....hij is gisteren naar de koerier gegaan......heb een hele week gewacht maar niks gehoord ....geen koerier aan de telefoon gehad en ook niet aan de deur..

Dus maar weer gebeld en ja ze snapten niet wat er mis was gegaan dus zij gingen bellen met de koerierdienst en die had het terug gestuurt omdat ze geen telefoon nummer hadden ,......ik had mijn thuisnummer ook nog gegeven omdat voor mijn abbonnement bij vodafoon inging ik heel slecht bereikbaar was op mijn mobiel.....maar ze hadden geen telefoon nummer...

gisteren dus weer gebeld en het meisje wat ik aan de telefoon had snapte het niet meer en haalde er een ander bij en die beloofde mij dat mijn telefoon vandaag weer bij de koerierdienst zou zijn en dat als die mijn vanochtend nog niet hadden gebeld ik ze vanmiddag zelf moest bellen.....zogezegt zogedaan ....maar volgens hun is mijn telefoon niet bij hun en moest ik vodafoon weer bellen .....dus weer naar vodafoon gebeld en die zei ....het enigste wat ik voor u kan doen is een aanvraag doen voor herlevering......

ik ben er zat van .....met het netwerk ben ik wel te vreden ik heb teminste bereik maar ....ik ben het zat om elke week temoeten bellen zonder ook maar enig resultaat ......
heb ik het recht om mijn contact te verbreken en naar bijvoorbeeld kpn over te stappen
wie weet dat?

WEBRELATIONSAA

Re: vodafoon telefoon

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten