Tja, het onderwerp is al eens aan de orde geweest, maar toch. vraag ik mij af, gezien het feit dat T-Mobile in zijn abonnement structuur zegt onbeperkt internet te leveren, mogen zij dan poort 5060 blokkeren.
Ik heb met ze gebeld en toen kreeg ik te horen dat zij inderdaad poort 5060 van Voip blokkeren maar bij onbeperkt internet hoort dit niet zo te zijn.
Het antwoord was dat dit in de algemene voorwaarden staat.
Ik vind dit een beetje ver gaan. dan kan je alle abonnementen wel heel mooi aanbieden , en in je algemene voorwaarden zetten dat je van alles en nog wat niet mag.
Mogen zij op deze manier handelen, zou ik enige kans maken om op grond hiervan mijn abonnement te willen beëindigen.
William
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voip bellen over T-Mobile
Re: Voip bellen over T-Mobile
Heb je het zelf al nagelezen, die algemene voorwaarden waar je zelf akkoord mee bent gegaan? Bij het aangaan van het contract blijkbaar niet, maar nadat je deze mededeling hebt gekregen? En zo ja, hoe staat het daar dan?
-
HTCHenk007
Re: Voip bellen over T-Mobile
Dit is typisch een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Wil je voip op je mobiel betaal er dan netjes meer.