LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Volte (4G) bellen werkt niet meer Tele2 T-MOBILE
Volte (4G) bellen werkt niet meer Tele2 T-MOBILE
Vanmorgen ben ik overgezet van het 4G netwerk van Tele 2 naar T-Mobile. Nu is de functionaliteit Volte optie verdwenen. Ik heb de Nokia 1. Gebeld met de klantenservice en die zeiden dat ik Volte aan kon zetten maar dat is nu juist het probleem!
Re: Volte (4G) bellen werkt niet meer Tele2 T-MOBILE
Als het een dualsim toestel is, kan het goed zijn, dat alleen sim-1 dit ondersteunt.
Heeft u momenteel WiFi aanstaan? De Nokia 1 kan Volte enkel over 4G, maar niet via WiFi.
Ik gebruik één simkaart en maak geen gebruik van WiFi. Hij deed het wel op dezelfde mobiele telefoon op het Tele 2 netwerk. Het Tele 2 netwerk wordt uitgeschakeld. Ik zit nu dus op het T-Mobile netwerk waarbij het NIET meer werkt.
Volgensmij kennen ze van hun eigen klantenservice de eigen website niet. Want volgens hun eigen website kunt u het niet gebruiken:
https://www.t-mobile.nl/mobiel/4g-wifi- ... antwoorden
De Nokia 1 staat niet in het rijtje met ondersteunde toestellen. Wat daarvan de oorzaak is, weet ik niet, maar ze kunnen het per merk/type vrijgeven, en voor uw toestel is het schijnbaar niet vrijgegeven. Dus helaas pindakaas, als ik het goed lees.
https://www.t-mobile.nl/mobiel/4g-wifi- ... antwoorden
De Nokia 1 staat niet in het rijtje met ondersteunde toestellen. Wat daarvan de oorzaak is, weet ik niet, maar ze kunnen het per merk/type vrijgeven, en voor uw toestel is het schijnbaar niet vrijgegeven. Dus helaas pindakaas, als ik het goed lees.
Tele 2 zegt dat het 4G netwerk een verbeterde netwerk is. Het Tele 2 4G netwerk werkte perfect. Ik zie niet in dat het 4G netwerk van T-Mobile nu een verbeterde netwerk zou zijn.
Jammer dat er een onafhankelijke provider verdwijnt in T-Mobile.
Ooit hadden we 5 netwerken in Nederland!
1. Ben* en is T-Mobile geworden
2. Dutchtone later Orange en nu T-Mobile.
3. Telfort later O2 en toen weer Telfort gaan heten en is opgegaan in KPN.
4. Libertel en later Vodafone geworden.
5. PTT Telecom nu KPN Telecom.
"= Ben weer terug. Ben is weer als merk ingezet. Daarnaast heb je nog mobiele virtuele operators. L-Mobi bijvoorbeeld of Aldi Talk.
Jammer dat er een onafhankelijke provider verdwijnt in T-Mobile.
Ooit hadden we 5 netwerken in Nederland!
1. Ben* en is T-Mobile geworden
2. Dutchtone later Orange en nu T-Mobile.
3. Telfort later O2 en toen weer Telfort gaan heten en is opgegaan in KPN.
4. Libertel en later Vodafone geworden.
5. PTT Telecom nu KPN Telecom.
"= Ben weer terug. Ben is weer als merk ingezet. Daarnaast heb je nog mobiele virtuele operators. L-Mobi bijvoorbeeld of Aldi Talk.
De technische dienst van Tele 2 kan het niet oplossen. Hij gaf dat mijn abonnement nog niet volledig is overgezet naar T-Mobile.
Er werd tevens aangegeven dat het data verkeer via 3G zal worden uitgezet.
Er werd tevens aangegeven dat het data verkeer via 3G zal worden uitgezet.