LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Dit noemt men een drogreden beste Scummie. Het enkele feit dat een overeenkomst door een jurist opgesteld danwel gecontroleerd is zegt nog totaal niks over of deze rechtmatig is of niet. Als dit zo zou zijn zou elke rechtszaak tegen een overeenkomst die door een jurist bekeken is dus bij voorbaat al kansloos zijn. Een vrij gewaagde en onzinnige uitspraak als je het mij vraagt... Trouwens even aanvullend: een rechtenstudie duurt 4 jaar en geen 6 jaar.

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

De rechters, advokaten en juristen zullen dan wel rijk worden van al die rechtzaken tegen telecombedrijven...

en dan mogen ze in die 4 jaar studie wel wat meer aandacht geven "contractenrecht" en opstellen van AV's.

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Ik vraag me toch af waar Scummie de wijsheid vandaan meent te halen om dit soort toch vrij beledigende uitspraken te doen. Wat is je referentiekader als ik vragen mag? Je schrijft jezelf kennelij nogal wat kennis toe...

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Als ze volgens jou geen rechtmatige contracten of AV's kunnen opstellen.. lijkt me niet echt goed voor het bedrijf dan..

ps: Ik hoor al zoveel mensen zeggen dat ze jurist zijn.. daar schrik ik niet van.. en de bedrijven zelf ook niet

Prins_Igor

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Prins_Igor »

Je ziet het...je gaat alweer niet in op eventuele feiten en/ of argumenten voor je beweringen. Alleen zeggen dat bedrijven dure advocaten in dienst hebben en dat die bedrijven echt niet gek zijn, zegt totaal niks over de rechtmatigheid van hun contracten en algemene voorwaarden. Dit is gewoon een algemene assumptie die elke feitelijk juiste juridische basis ontbeert, in de volksmond dus ook wel 'gezwets'genoemd... Enfin...ik ga lekker een weekje op vakantie dus denk er nog maar eens over na. Als je dan een inhoudelijk argument kunt bedenken zie ik dat graag tegemoet op dit forum :)

mariel

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door mariel »

Ik heb al sinds november 2002 een abonnement bij ben en heb nog nooit een rekening gehad, opzich niet erg natuurlijk maar ik ben niet van plan om deze in één keer te betalen.

Bos

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Bos »

Hallow Ben-RmY

Ik heb een T68i icm een Ben/ T-Mobile abb. en ik heb een aantal problemen namelijk:
- Geen bereik op mijn GSM of continue schommelingen wat betreft aantal streepjes;
- Totaal geen GPRS bereik;
- Melding: "Geen toegang" op het display;
- Continue SMS-berichtjes krijgen van mijn voicemail over gemiste oproepen, terwijl mijn GSM vol bereik had;
- Niet kunnen bellen terwijl ik vol bereik had;
- Soms meer dan een half uur moeten wachten tot hij klaar was met: Zoeken netwerk.
Heel irritant dus!

Ik heb de klantenservice gebeld en die wisten te vertellen dat er aan "gewerkt" wordt, dit is echter een aantal weken terug en de problemen zijn er nog steeds. Ook een software update werkt niet.

Weet jij hier meer van?

Bos

Joop

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Joop »

Scummie..beetje dimmen jah..dat gezwets van jou voegt niets toe aan deze forum..

gegroet

linda

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door linda »

nou ja zeg!! wat ik nu meemaak!
door een foutje aan mijn zijde van het betalen van een acceptgiro aan t-mobile krijgt mijn man steeds telefoontjes als :"er heeft iemand voor u gebeld naar t-mobile wilt u dit gesprek aannemen druk een willekeurige toets"Nu heeft hij dat 2 keer gedaan maar ziet niet wie er belt,na contact te hebben gehad met t-mobile klantenservice vertellen ze je doodleuk dat ze blijven bestoken met deze telefoontjes tot je betaald hebt nou de betaling moest voor 19 mei (herrinering) betaald zijn is nu inmiddels betaald maar duurt mss nog 10 dagen voor dat het geld bij t-mobile is.
Nu is mijn vraag kost dit geld als mijn man op die willekeurige toets drukt en zo ja hoeveel? en als hetdaadwerkelijk zo is dan is dit wel chantage en jagen hun mij op kosten die ik mss straks niet meer kan betalen!
want als het 1.10 eurocent p.minuut kost loopt ut aardig op

TheDuke

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door TheDuke »

Ik heb hetzelfde probleem als Bos. Ooit was ik een tevreden klant van Ben/T-Mobile (al vaste klant sinds '99) en ik word steeds ongelukkiger. Sinds de T68i problemen zijn onstaan voel ik me echter zwaar belazerd door T-Mobile.

Ik zit inmiddels ook al 2 maanden te kloten met mijn toestel en T-Mobile.

Belangrijk uitgangspunt voor mij : Het is hun netwerk, toestel is door T-Mobile geleverd (als aanbieding, dus is het toestel door T-Mobile goedgekeurd) en alles HEEFT gewerkt. T-Mobile heeft iets veranderd waardoor de problemen zijn ontstaan, niet de klanten. En ze laten nu de klanten gewoon met de problemen zitten.

Helpdesk weet niks en wil niks zeggen. Eerst roepen ze dat ze aan het uitzoeken zijn, daarna wordt ik teruggebeld (meer dan maand geleden, wacht nog steeds). Vervolgens moet ik toestel laten flashen en geen verbetering. Nu moet ik morgen bellen voor omruilactie (terwijl dat blijkbaar ook niet helpt). Ze beroepen zich op problemen bij hun leverancier. Voor mij niet echt heel intressant, want ik neem een dienst af bij T-Mobile, niet SonyEricsson.

Klachtenbrief verstuurd. Ook al 2x over gebeld, blijkbaar nemen die mensen huidige klachten niet serieus en investeren ze alleen in reclames om nieuwe mensen te trekken. De achterstand op klachtenbrieven is een maand. Waarop die helpdesk dude nog het lef heeft om te vragen of ik aangetekend heb verstuurd. Op mijn wedervraag of ze alleen aangetekende post beantwoorde werd het toch even stil.

Vragen over teruggaaf van abbonementsgeld willen ze niet beantwoorden. Ik ben al 2 maanden uiterst slecht bereikbaar (wat mij nu persoonlijk zeer slecht uitkomt), kan mijn belminuten slecht opmaken en heb al enige uren besteed aan de helpdesk van T-Mobile.

Judith

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Judith »

Ik wil graag even reageren.
De laatste tijd (2 maanden)heb ik een probleem met het sms-en. Hoewel mijn telefoon altijd aangeeft dat het bericht verstuurd is, en het dus ook op de rekening van t-mobile vermeld staat, blijkt dat maar ongeveer de helft van de smsjes aankomt. En de sms-jes die aankomen, komen vaak dubbel. Bij 50 sms-jes per maand, gaat het toch om een flink bedrag waar tegenover vanuit mijn zicht geen prestatie staat.
Volgens de klantenservice is hier niets aan te doen. Het zou in ieder geval niet aan hun netwerk liggen...
Toen ik vroeg wat ik dan nu het beste kan doen kreeg ik het vreemde advies:
"Als je zeker wilt weten dat het goed gaat, dan kun je het best helemaal geen berichtjes sturen..."
Dat lijkt me toch niet de juiste manier....
Hoewel ik over Ben altijd erg tevreden was, heb ik nu toch maar besloten mn abbonnement op te zeggen.

Info

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Info »

Hai Judith,

Het feit dat jij ontvangsbevestigingen krijgt vanuit de SMS centrale van T-mobile wil zeggen dat er met jouw SMS-instellingen niks mis is. Je kan ze gewoon verzenden. Dat de ontvanger ze 2x binnen krijgt duidt zeker op een probleem bij de ontvanger. Zijn of haar toestel levert niet (snel genoeg) een ontvangstbevestiging aan de centrale waardoor deze het afleveren blijft proberen. Dit SMS bericht komt echter wel maar 1x op je factuur. Voor dit probleem moet de ontvangende parij zich wenden tot zijn/of haar operator. Het probleem is namelijk dat als bij T-mobile al alles goed staat, zij ook verder niks kunnen doen. Goed is goed, zeg maar. Ik hoop dat ik je met deze info een beetje heb geholpen, ik vind het persoonlijk erg vervelend dat je niet op een juiste manier te woord bent gestaan. Weet je nog een naam van degene die je aan de lijn hebt gehad ?

Mvg.
Info

Hans

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Hans »

T-Mobile levert een bedroevend slechte service, het is jammer dat ze zo groot zijn geworden! Mijn toestel ter reparatie aangeboden, na ruim een maand kwam de reparatie retour. Het bleek niet mijn toestel te zijn, in een brief geeft T Mobile aan dat ik zo snel mogelijk weer wil bellen en dat ze om die reden een ander toestel (zonder toestemming) hebben gestuurd. Het toestel kreeg geen contact met het netwerk, opnieuw ter reparatie aangeboden eind april. Het toestel is nog steeds niet terug, nu 17 juni.

Van medio maart tot heden geen toestel, wel blijven betalen.
De reparatietijd van maximaal 10 werkdagen is fors overschreden, de reparatiedienst onbereikbaar!
Noem dit maar service.......

Ben_RmY

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Ben_RmY »

ja jongens.. ik merk het er zijn weer veel probleempjes.. ik was heel even op vakantie gegaan..!! had ik even nodig.. ik ga van de week weer aan het werk en vertel de laatste updates..! Kan me niets schelen of het wel of niet mag van T-mobile.. Het leukste is dat ik een contract heb alleen toen ik een verlenging wou aanvragen wilden ze dat eerst bespreken met PZ... nou ik dacht hoor het wel.. maar ik denk niet dat mn contract verlengd word.. nou als zij zo reageren dan weet ik ook niet waar ik toe in staat ben met alle toegang tot alle systemen en dingen ;)!! mail/stuur me al je klachten en ik doe mn best zolang ik er nog werk..!!

GR
Remí

Ben_RmY

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Ben_RmY »

ik heb een nieuwe e-mail adres genomen.. voor mijn veiligheid en anonimiteit....!!

Voor al uw klachten, problemen, op / aanmerkingen, van alles ik zal mijn best doen het proberen waar te maken..
nogmaals ik kan niet alles maar kan wel veel..

ik ga ervoor zorgen om zoveel mogelijk van die problemen op te lossen, en ik ga dan denk ik gelijk maar op zoek naar een nieuwe baan...!!! ( misschien intresse in een 20jr. medewerker ??) mail me :P

dit is mijn e-mail :

[email protected]


Groetjes

Remí



ps. afspraakjes met klantenservice-meiden wil ik wel voor je proberen alleen zijn niet echt serieuze problemen, denk ik dan...

psII. ( geen Playstation 2 ) als jullie tevreden zijn over de service of hulp die jullie gekregen hebben van een of meer medewerkers van klantenservice en je toevallig hun naam weet, of je de voornaam ook wil doormailen.. is ook weer leuk voor hun :)!!

Scummie

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Scummie »

Joop.. jij voegt nogal wat toe aan deze discussie zeg..

Trouwens Remy.. wordt je niet ontslagen op deze manier?

Ben-RmY

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Ben-RmY »

ik denk het wel scummie

maarja ze willen mijn contract toch niet verlengen dus het heeft voor mij denk ik geen nut meer... Ze zijn super tevreden over hoe ik werk en alles doe.. maar om mijn contract verlengd te zien moet ik na 1 jaar solliciteren voor mijn eigen functie ?? Dat gedaan.. en ik denk dat de uitkomst -50% is dat het doorgaat.. maarja je weet maar nooit.. want ze zeggen... Get More???

gr
Remí

Gast

Re: Voor eventuele vragen/klachten ben/t-mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb 28/05 jl. een mobiel gekocht met t mobile. Telefoon doet het van dag 1 al niet goed. Krijg kaartfout als ik de headset aansloot. Dus terug naar Free record shop. Kreeg meteen een nieuwe no problem. Maar bij deze weer hetzelfde ge-emmer> Dus Tmobile laat telefoon ophalen. Krijg ik hem vanmorgen terug...wat blijkt...het is mijn telefoon niet...De vochtvlekken zitten tussen de toetsen in. Reparatie weer aan de telefoon gehad...mag ik niet schreeuwen wil ie gewoon ophangen..Maar goed ze komen mij dus tot zoverre ook niet tegemoet...ben ook zwaar pissed...Ik wil geen oudere telefoon dan 6 weken oud...Das toch mijn goed recht???


:( :( :(

Gesloten