LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VPN kpn internet plus bellen Experiabox zwart

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
coen1504

VPN kpn internet plus bellen Experiabox zwart

Ongelezen bericht door coen1504 »

Ik heb een probleem met de experiabox zwart.

Sinds ik over ben van planet naar kpn is het niet meer mogelijk om een vpn verbinding aan te leggen.
Ik heb dit nodig voor mijn werk.
De kpn doet een firmware update op hun experiabox en trek vervolgens hun handen er van af.

Als ik bel met de help desk en het probleem uitleg dan wordt er gezegd dat ze niet verantwoordelijk zijn voor dit soort verbidingen ??
Ook heeft iemand van de helpdesk gezegd dat ik dan maar moet googlen om info te vinden hoe pk de experiabox kan kraken en de vpn verbindingen open kan zetten. ( het moet niet veel gekker worden !!!!!!)
Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand me helpen dit op te lossen aangezien de kpn je in de st.... laat zaken.

frenkievee

Re: VPN kpn internet plus bellen Experiabox zwart

Ongelezen bericht door frenkievee »

Misschien kun de instellingen in je VPN software nakijken? Er zijn namelijk verschillende manieren om het transport over de VPN tunnel te verzorgen:
IPSec over UPD (NAT/PAT) of
IPSec over TCP, waarbij (bij mij) de TCP Port op 10000 ingesteld staat.
Probeer eens met verschillende instellingen. Misschien zit er een goede tussen.

Ik heb zelf IPB van KPN en zit nu via een zwarte experia box via VPN op het internet.

Gesloten