Ik heb vandaag mijn nieuwe mobiel binnengekregen. De provider is T-Mobile, en ik heb Relax 100, dat is het abbonoment. Nu wil ik graag weten hoe ik mijn saldo opkan vragen. Hoeveel belminuten enzo kan opvragen.
Weet misschien iemand een nummer dat je moet bellen of smsen om dat te checken?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraagje T-Mobile abbonoment
Re: Vraagje T-Mobile abbonoment
Check het via de site van T-mobile
stat alles precies op
stat alles precies op
Het makkelijkste is om je resterende minuten op te vragen via de website van T-Mobile. Wanneer je je hier aanmeldt voor My T-Mobile kun je vrij nauwkeurig je resterende tegoed opvragen onder het kopje "Belstatus en facturen". Vroeger was het in elk geval ook mogelijk je resterende minuten op te vragen via een nummer. Of deze mogelijkheid nog steeds bestaat, weet ik niet. Je zou hier de (gratis) klantenservice voor kunnen bellen.
Als je belt naar 1202 met nummerweergave aan dan kun je de belstatus opvragen door te kiezen voor optie 1. Let er wel op dat je belminuten hoogstwaarschijnlijk niet ingaan op de dag van activatie maar meestal een paar dagen later. Tot die tijd krijg je de belminuten naar verhouding.
1202, Dat was hetAls je belt naar 1202 met nummerweergave aan dan kun je de belstatus opvragen door te kiezen voor optie 1.