Gistermiddag is er een monteur langs geweest om digitale telefonie aan te sluiten.Vandaag ,ongeveer 24 uur later , kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Mijn lijn blijft dood. Nu heb ik al 2x gebeld naar de klantenservice en die zeggen dat er in de administratie iets niet is goed gegaan. Wij mogen nog geen gebruik maken van het netwerk. Ik snap er echt niks van. Ik heb wel gewoon internet maar ik kan niet bellen.
Wie kan me dit uitleggen?
Het rare is ook dat er dan wordt gezegd dat ik twee dagen moet wachten.
Stel ik laat iemand een gasfornuis aansluiten moet ik dan ook 2 dagen wachten tot er gas uitkomt...?
Ik vind het erg vreemd.
Verders heb ik nog nooit problemen gehad met UPC.
groetjes Ro
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vreemd !
-
Gast
Re: Vreemd !
wij wachten al meer dan een maand en moeten nog 3 weken wachten om te kunnen bellen. Dus wij zitten bijna 2 maanden telefoon.
Dus succes ermee..als je eenmaal problemen hebt met UPC wordt het alleen maar erger. Ik heb zelfs het idee dat we op een soort van zwarte lijst staan ofzo.
Als ik jouw was zou ik z.s.m. opzeggen nu je nog in je proeftijd zit en gewoon bij KPN blijven.
Wij gaan als het eenmaal mogelijk is in ieder geval z.s.m naar KPN.
Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke helpdesk meegemaakt die zo klantonvriendelijk te werk gaat.
De monteur zou bij jouw wel wat vergeten zijn ofzo. Wij hebben hier al 8 monteurs gehad om onze telefoon aan te sluiten. Het is echt een ramp met UPC en mijn advies: opzeggen. Als ze je als nieuwe klant niet eens service kunnen verlenen dan beloofd dat nog meer ellende voor de toekomst.
Dus succes ermee..als je eenmaal problemen hebt met UPC wordt het alleen maar erger. Ik heb zelfs het idee dat we op een soort van zwarte lijst staan ofzo.
Als ik jouw was zou ik z.s.m. opzeggen nu je nog in je proeftijd zit en gewoon bij KPN blijven.
Wij gaan als het eenmaal mogelijk is in ieder geval z.s.m naar KPN.
Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke helpdesk meegemaakt die zo klantonvriendelijk te werk gaat.
De monteur zou bij jouw wel wat vergeten zijn ofzo. Wij hebben hier al 8 monteurs gehad om onze telefoon aan te sluiten. Het is echt een ramp met UPC en mijn advies: opzeggen. Als ze je als nieuwe klant niet eens service kunnen verlenen dan beloofd dat nog meer ellende voor de toekomst.
Even een update tussendoor : vandaag nog steeds geen telefoonverbinding !
Meedere malen al gebeld. Er wordt elke keer gezegd dat ze er mee bezig zijn en dat ik vandaag telefoon heb. MMMMMMM dus niet !
Meedere malen al gebeld. Er wordt elke keer gezegd dat ze er mee bezig zijn en dat ik vandaag telefoon heb. MMMMMMM dus niet !
-
Gast
Heb je dan nog niet het idee de heleboel op te zeggen?? Als ze je nu als nieuwe klant al geen service kunnen geven!
Weet waar je aan begint.
Ik kan het je alleen maar afraden, die paar centen die het dan goedkoper is geven je een boel ellende. Bovendien bel je die waarschijnlijk nu op met je mobiel.
Sterkte ermee.
Bij ons komen ze a.s. vrijdag om de boel eindelijk aan te sluiten. En hopelijk kan de 10de UPC monteur het dan rondmaken.
Wij zitten helaas aan een contract vast maar anders had ik het wel geweten...dan was ik mooi naar de KNPN gegaan.
Weet waar je aan begint.
Ik kan het je alleen maar afraden, die paar centen die het dan goedkoper is geven je een boel ellende. Bovendien bel je die waarschijnlijk nu op met je mobiel.
Sterkte ermee.
Bij ons komen ze a.s. vrijdag om de boel eindelijk aan te sluiten. En hopelijk kan de 10de UPC monteur het dan rondmaken.
Wij zitten helaas aan een contract vast maar anders had ik het wel geweten...dan was ik mooi naar de KNPN gegaan.
-
Gast
En ik blijf mooi bij KPN nog nooit een probleem gehad, misschien wel iets duurder maar ook dat is denk ik maar schijn, maar kwaliteit is mij liever dan een paar centen voordeel en een hoop ellende.