LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Beste allemaal,
Ik kwam een week geleden thuis na een bezoek aan de O2 Plaza winkel in mijn woonplaats. Daar ben ik inmiddels bekend als "die rooie kop", want ik hoorde ze dat zeggen toen ik hun zaak verliet.
Misschien niet zo verwonderlijk, gezien hetgeen zich tijdens mijn aanwezigheid heeft afgespeeld.
We stonden in een rij van 5 personen. Er waren 2 verkopers aanwezig. Het was 13.00, schat ik. Het werd 13.30 en dezelfde 2 verkopers waren nog steeds met dezelfde klanten bezig. Toen zei ik tegen één van de verkopers dat ik weinig tijd had en dat ik nog boodschappen bij de Blokker moest doen en hij zei tegen mij dat ik na een half uur kon terugkomen en dat ik dan meteen zou worden geholpen.
Klokslag 14.00 was ik terug bij de O2 Plaza en ik zie een rij klanten die inmiddels behoorlijk was aangegroeid. Ik trek me hier niets van aan en loop direct naar de verkoper toe. En dan zegt die verkoper: Sorry mevrouw, maar u ziet dat er mensen voor u in de rij staan, misschien wilt u achteraan aansluiten.
Ik zei tegen hem dat hij mij een belofte had gedaan, waarna hij zei dat ik hem niet goed had begrepen. Hij zou bedoeld hebben dat het rond 14.00 uur waarschijnlijk rustiger zou zijn in de winkel.
Ik accepteerde zijn uitleg niet en toen heeft hij de chef erbij geroepen. We hebben een tijd lang met elkaar de situatie besproken, waarna de chef mij heeft geholpen.
So far so good, zou je denken. Maar ja, wat zegt die druiloor dan tegen zijn collega als ik de winkel uitloop:
"Nou daar gaat ze dan, die rooie kop".
Hierbij doe ik mijn beklag over deze behandeling. Gisteren heb ik een brief naar O2 verstuurd, nu dus een mail naar de TROS. Laat het ze alsjeblieft duidelijk zijn dat ze zo niet met hun klanten kunnen omgaan!
Gemma
Ik kwam een week geleden thuis na een bezoek aan de O2 Plaza winkel in mijn woonplaats. Daar ben ik inmiddels bekend als "die rooie kop", want ik hoorde ze dat zeggen toen ik hun zaak verliet.
Misschien niet zo verwonderlijk, gezien hetgeen zich tijdens mijn aanwezigheid heeft afgespeeld.
We stonden in een rij van 5 personen. Er waren 2 verkopers aanwezig. Het was 13.00, schat ik. Het werd 13.30 en dezelfde 2 verkopers waren nog steeds met dezelfde klanten bezig. Toen zei ik tegen één van de verkopers dat ik weinig tijd had en dat ik nog boodschappen bij de Blokker moest doen en hij zei tegen mij dat ik na een half uur kon terugkomen en dat ik dan meteen zou worden geholpen.
Klokslag 14.00 was ik terug bij de O2 Plaza en ik zie een rij klanten die inmiddels behoorlijk was aangegroeid. Ik trek me hier niets van aan en loop direct naar de verkoper toe. En dan zegt die verkoper: Sorry mevrouw, maar u ziet dat er mensen voor u in de rij staan, misschien wilt u achteraan aansluiten.
Ik zei tegen hem dat hij mij een belofte had gedaan, waarna hij zei dat ik hem niet goed had begrepen. Hij zou bedoeld hebben dat het rond 14.00 uur waarschijnlijk rustiger zou zijn in de winkel.
Ik accepteerde zijn uitleg niet en toen heeft hij de chef erbij geroepen. We hebben een tijd lang met elkaar de situatie besproken, waarna de chef mij heeft geholpen.
So far so good, zou je denken. Maar ja, wat zegt die druiloor dan tegen zijn collega als ik de winkel uitloop:
"Nou daar gaat ze dan, die rooie kop".
Hierbij doe ik mijn beklag over deze behandeling. Gisteren heb ik een brief naar O2 verstuurd, nu dus een mail naar de TROS. Laat het ze alsjeblieft duidelijk zijn dat ze zo niet met hun klanten kunnen omgaan!
Gemma
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Lieve Lieve Gemma,
Dus omdat je in de rij moest staan, maar achteraf toch bent geholpen ( wat ik nooit gedaan had als ik de manager was geweest! ) Ga je hier je beklag doen en deugt O2 voor geen ene ruk meer ?
Je schrijft TROS en O2 omdat je in de rij moest staan ??
Hoe zielig ik het ook voor je vind, in hemels naam....get over it!! Wat denk je nu? Dat iemand een rechtzaak tegen O2 aanspant omdat een klant in de rij moet wachten? Ik zie het al gebeuren! Alle bakkers,slagers,kruideniers van Nederland zouden dan dagelijks in de rechtzaal staan.
Get a life dan zul je zien dat je je wel over andere dingen druk kunt maken. Het ziet er naar uit dat je weinig te doen hebt. Dus had je dat half uurtje ook nog wel in de rij kunnen staan ( staat gelijk aan 2 brieven schrijven )
!! Schiet me plotseling wat te binnen... we kunnen de stoplichten ook wel voor de rechterslepen!! Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn kant een keer werd overgeslagen!!
Ben je boos? pluk een roos...zet em op je hoed dan is morgen alles weer goed.
Dus omdat je in de rij moest staan, maar achteraf toch bent geholpen ( wat ik nooit gedaan had als ik de manager was geweest! ) Ga je hier je beklag doen en deugt O2 voor geen ene ruk meer ?
Je schrijft TROS en O2 omdat je in de rij moest staan ??
Hoe zielig ik het ook voor je vind, in hemels naam....get over it!! Wat denk je nu? Dat iemand een rechtzaak tegen O2 aanspant omdat een klant in de rij moet wachten? Ik zie het al gebeuren! Alle bakkers,slagers,kruideniers van Nederland zouden dan dagelijks in de rechtzaal staan.
Get a life dan zul je zien dat je je wel over andere dingen druk kunt maken. Het ziet er naar uit dat je weinig te doen hebt. Dus had je dat half uurtje ook nog wel in de rij kunnen staan ( staat gelijk aan 2 brieven schrijven )
!! Schiet me plotseling wat te binnen... we kunnen de stoplichten ook wel voor de rechterslepen!! Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn kant een keer werd overgeslagen!!
Ben je boos? pluk een roos...zet em op je hoed dan is morgen alles weer goed.
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Lief lief Groot Vraagteken,
Dank voor je begriploze reactie op mijn mail. Ik zie dat jouw reactie voortkomt uit twee psychologische tekortkomingen: 1. Je vindt het leuk om een ander voor gek te verklaren, 2. Je bent niet in staat om te begrijpen waar het uiteindelijk om draait.
Om in het kort op je reactie in te gaan: Ik vind het niet erg om in een rij te staan, maar als er beloftes worden gedaan die naderhand niet worden nagekomen, dan vind ik dat behoorlijk ongepast. Verder wil ik benadrukken dat het mij vooral gaat om de kwalificatie "rooie kop", waarom ik mijn klachtenbrief heb verstuurd naar O2 Telecom. Maar dat bleek duidelijk genoeg uit mijn eerdere posting.
Ik hoop dat je nu wel in staat bent om mij te begrijpen.
Gemma
Dank voor je begriploze reactie op mijn mail. Ik zie dat jouw reactie voortkomt uit twee psychologische tekortkomingen: 1. Je vindt het leuk om een ander voor gek te verklaren, 2. Je bent niet in staat om te begrijpen waar het uiteindelijk om draait.
Om in het kort op je reactie in te gaan: Ik vind het niet erg om in een rij te staan, maar als er beloftes worden gedaan die naderhand niet worden nagekomen, dan vind ik dat behoorlijk ongepast. Verder wil ik benadrukken dat het mij vooral gaat om de kwalificatie "rooie kop", waarom ik mijn klachtenbrief heb verstuurd naar O2 Telecom. Maar dat bleek duidelijk genoeg uit mijn eerdere posting.
Ik hoop dat je nu wel in staat bent om mij te begrijpen.
Gemma
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Ja je hebt gelijk, maar O2heeft hier direct nix mee te maken, die verkoper is gewoon een ****** en die brief kan je wel vergeten, hoor je nix meer van... helaas. Wat ook de klacht/opmerking is, een atwoord krijg je nooit, terwijl hun voorwaarden staat dat ze binnen 30 dagen antwoorden, tenzij dit redelijker wijs niet mogelijk is.... het ligt eraan wat ze daar onder verstaan...
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Lijkt mij vreemd dat de verkoper toezegt dat je meteen geholpen wordt. Wat nou als hij op dat moment net met iemand anders bezig is?
Lijkt me waarschijnlijker dat de verkoper heeft gezegd dat het over een half uur wel rustiger zou zijn en dat jij daaruit je eigen conclusies hebt getrokken.
Jij geeft aan van niet. Ik wil het verhaal van de verkoper hier wel eens lezen dan.
Voor de rest ben ik het met het grote vraagteken eens.
Lijkt me waarschijnlijker dat de verkoper heeft gezegd dat het over een half uur wel rustiger zou zijn en dat jij daaruit je eigen conclusies hebt getrokken.
Jij geeft aan van niet. Ik wil het verhaal van de verkoper hier wel eens lezen dan.
Voor de rest ben ik het met het grote vraagteken eens.
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Nysia,
Dat bedoel ik nou.
Hoe zou een verkoper zoiets kunnen beloven? us als mevrouw de zaak binnen wandelt dan laat hij de klant waar hij op dat moment mee bezig is gewoon aan zijn lot over?
Lijkt me een sterk verhaal....meer in de trant van effe zeuren op iets.
Gemma als ik jou was zou ik alles via internet bestellen hoef je ook niet in de rij.
Alleen zou ik wel even een goede provider kiezen anders hebben we dat gezeik weer.
de groeten!!
Dat bedoel ik nou.
Hoe zou een verkoper zoiets kunnen beloven? us als mevrouw de zaak binnen wandelt dan laat hij de klant waar hij op dat moment mee bezig is gewoon aan zijn lot over?
Lijkt me een sterk verhaal....meer in de trant van effe zeuren op iets.
Gemma als ik jou was zou ik alles via internet bestellen hoef je ook niet in de rij.
Alleen zou ik wel even een goede provider kiezen anders hebben we dat gezeik weer.
de groeten!!
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Volgens mij zijn er meer mensen hardhorend of stekeblind op dit forum. Ik heb eerder uitgelegd dat het mij om "die rooie kop" gaat.
Hier laat ik het bij. Gegroet, doven en blinden,
Gemma
Hier laat ik het bij. Gegroet, doven en blinden,
Gemma
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Dus jij mag daar wel stennis lopen maken en hun voor alles en nogwat uitmaken?
Re: Vreemde behandeling in O2 Plaza winkels
Ja, inderdaad. Mevrouw zelf mag alles maken, en zaken creatief interpreteren, maar als de mensen die met haar om moeten gaan (lijkt mij gezien haar gedrag bijna onmogelijk) hun menselijke kant laten zien dan is de wereld te klein!
Gemma, triester dan triest. Leer eerst een luisteren, geduld hebben en je fatsoenlijk te gedragen, dan mag je over anderen gaan zeuren. OK?
(Natuurlijk reageert die O2 medewerker zo! Als ik dit lees dan is Gemma extreem onredelijk geweest en heeft ze gewoon geprobeerd haar zin door te drukken. Dan zou ik ook even stoom af willen blazen als ik van haar af zou zijn).
Gemma, triester dan triest. Leer eerst een luisteren, geduld hebben en je fatsoenlijk te gedragen, dan mag je over anderen gaan zeuren. OK?
(Natuurlijk reageert die O2 medewerker zo! Als ik dit lees dan is Gemma extreem onredelijk geweest en heeft ze gewoon geprobeerd haar zin door te drukken. Dan zou ik ook even stoom af willen blazen als ik van haar af zou zijn).