LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waardebonnen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
0016813

waardebonnen

Ongelezen bericht door 0016813 »

:( Geachte dames, heren,

Medio november 2004 vroeg ik U om aandacht te besteden aan waardebonnen, met name die door de winkelier 'verlopen' worden genoemd.
Toelichting: De winkelier ontving al geld van de koper van de bon en kon met dat geld handelen (=pure winst) en wil vervolgens niets leveren vanwege een tijdslimiet op die bon?
Mijns inziens kan die waarde nooit verlopen; als zo'n bon al vergeleken wordt met geld en niet ingenomen, is dit een ouderwetse oplichterstruc en moet de consument daar snel voor gewaarschuwd worden.

Ik kreeg 2 weken later van U de opmerking dat ik maar op de site moest kijken, maar volgens mij is dat onderwerp slechts ooit 1 x op tv behandeld geweest en staat nergens op Uw site.

Kunt U daar (ik vraag het nog maar eens, want iedereen heeft die dingen thuis liggen) uitgebreid aandacht aan besteden?

Een teleurgesteld Tros-Radar-Lid: waarom ben ik dan lid van Uw club?

H.

Gast

Re: waardebonnen

Ongelezen bericht door Gast »

TIP : gewoon de bon uitgeven voor dat die datum verlopen is !!!

Nuil toch niet zo over dit soort kleinigheidjes in het leven :x

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Een teleurgesteld Tros-Radar-Lid: waarom ben ik dan lid van Uw club?
Niet om voorgetrokken te worden met onbenulligheden, terwijl andere echt grote problemen hebben... :roll:

dus

Ongelezen bericht door dus »

inderdaad besteed dan die bon gewoon voordat deze verlopen is. Dit is toch niet zo heel moeilijk

Wat weer een hoop gezeik om niks.

Gesloten