| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waardebonnen
-
0016813
waardebonnen
Medio november 2004 vroeg ik U om aandacht te besteden aan waardebonnen, met name die door de winkelier 'verlopen' worden genoemd.
Toelichting: De winkelier ontving al geld van de koper van de bon en kon met dat geld handelen (=pure winst) en wil vervolgens niets leveren vanwege een tijdslimiet op die bon?
Mijns inziens kan die waarde nooit verlopen; als zo'n bon al vergeleken wordt met geld en niet ingenomen, is dit een ouderwetse oplichterstruc en moet de consument daar snel voor gewaarschuwd worden.
Ik kreeg 2 weken later van U de opmerking dat ik maar op de site moest kijken, maar volgens mij is dat onderwerp slechts ooit 1 x op tv behandeld geweest en staat nergens op Uw site.
Kunt U daar (ik vraag het nog maar eens, want iedereen heeft die dingen thuis liggen) uitgebreid aandacht aan besteden?
Een teleurgesteld Tros-Radar-Lid: waarom ben ik dan lid van Uw club?
H.
-
Gast
Re: waardebonnen
TIP : gewoon de bon uitgeven voor dat die datum verlopen is !!!
Nuil toch niet zo over dit soort kleinigheidjes in het leven
Nuil toch niet zo over dit soort kleinigheidjes in het leven
-
Gast
Niet om voorgetrokken te worden met onbenulligheden, terwijl andere echt grote problemen hebben...Een teleurgesteld Tros-Radar-Lid: waarom ben ik dan lid van Uw club?
-
dus
inderdaad besteed dan die bon gewoon voordat deze verlopen is. Dit is toch niet zo heel moeilijk
Wat weer een hoop gezeik om niks.
Wat weer een hoop gezeik om niks.