Sinds een half jaar heb ik problemen met Vodafone, na het zoveelste nutteloze telefoontje met de klantenservice heb ik er nu écht genoeg van, en misschien dat een bericht hier iets oplevert.
Al maandenlang heb ik problemen met bereik, nou dacht ik eerst dat het lag aan mijn telefoon maar twee maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengt maar de problemen blijven. Bereik valt weg, telefoontjes vallen weg, worden onderbroken, telefoon gaat niet over. Ook de internetverbinding is dramatisch, 3g haalt hij nauwelijks, hij blijft steken op G verbinding, en dat terwijl mijn vriendin naast me zit met haar telefoon (ook Vodafone) en 3GH speed haalt.
Vodafone was overtuigd dat het aan de simkaart lag, dus nieuwe opgehaald maar de problemen bleven. Aan de telefoon ligt het niet want als ik mijn simkaart in mijn vriendin haar telefoon stop verhuizen de problemen mee. Mijn vriendin heeft met haar simkaart in mijn telefoon gewoon 3G internet en perfect bereik. Toch blijft de Vodafone klantenservice telefoongesprek na telefoongesprek herhalen dat dit niet mogelijk is en ik mijn toestel maar op moet sturen, nou echt niet dus.
Verder is er een grove fout gemaakt in mijn contract, er staat op dat ik een blackberry toestel heb, en dat mijn abonnement is veranderd omdat mijn vorige telefoon niet gerepareerd kon worden. Niet waar want ik heb een Sony Ericsson Experia X10, en mijn abonnement is op normale wijze verlengd.
Een paar weken geleden is er een update uitgekomen voor dit toestel maar omdat ik een branded toestel heb (wat nooit is vermeld bij aanschaf) zou het wat langer duren voor ik deze zou krijgen. Toen ik Vodafone van de week hierna vroeg stuurden ze me naar een help-pagina voor de Blackberry. Ik vermoed dat ik de software update van de SE X10 niet krijg omdat er in het systeem staat dat ik een Blackberry heb.
De klantenservice is echt waardeloos want ik herhaal tientallen keren mijn klachten en er word niet geluisterd. Drie weken geleden werd me gegarandeerd dat mijn klachten werden doorgestuurd naar de Technische Dienst, zij zouden mij opnieuw op het netwerk zetten, mij hierna bellen en dan zou alles opgelost zijn. Niet dus! Vandaag werd mij hetzelfde beloofd maar ik heb er weinig vertrouwen in. Ik baal van mijn abonnement en krijg gewoon zin om mijn telefoon+simkaart ritueel te verbranden. Ik was eerst blij dat ik bij Vodafone zat en niet bij T-Mobile met hun vele problemen, maar ik neem alles terug, wat een rot service!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze service van Vodafone
Re: Waardeloze service van Vodafone
Vodafone is een commercieel bedrijf, bellen levert niets op kost veel geld, veel mailen aan hun loyalty dienst wil wel eens helpen, als ze de mails niet ongelezen deleten teminste