LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wacht nog steeds op aansluiting internet premium van kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
raymond berghahn

wacht nog steeds op aansluiting internet premium van kpn

Ongelezen bericht door raymond berghahn »

Medio augustus internet+premium besteld bij KPN, vervolgens een keurige bevestiging ontvangen van KPN.
Aangezien ik op 17-09-2008 nog niks had vernomen, gebeld met mevr. Tempel van KPN, er bleken problemen te zijn met een laspunt, men zou hieraan werken.
Op 24-09-2008 weer gebeld met mevr. Barelds met de vraag wat de status is van mijn bestelling, probleem met laspunt.
Op 30-09-2008 weer gebeld met Maarten Zeegers, ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden, volgens een brief d.d. 14-10-08 van KPN heeft men mij getracht te bellen, dus ik weer bellen met KPN op 21-10-2008.
Nu gesproken met Kevin Barelds, die zelf ook vond dat het te lang duurde, als het goed is word ik binnenkort weer teruggebeld, dus wordt vervolgd.
Wie van jullie heeft ook zulke goede ervaringen met KPN ?

antoinetteb42

Re: wacht nog steeds op aansluiting internet premium van kpn

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

de klantenservice 0900 moet je even wegdenken, er is hier iemand aanwezig die het stukje afhandeling van klachten voor z n rekening neemt.
Na vele uren bellen en tientallen mensen verder, heeft deze meneer mij, beter geholpen dan wie ook.
Het betreft dhr E. Weis.
Elders is het emailadres te vinden .
Misschien dat je deze meneer ook even moet aanschrijven?

Gesloten