Ik heb 2 maal van de servicelijn voor de vliegwinkel gebruik gemaakt waarbij de wachttijd de eerste maal 1 uur (!) en de tweede maal 45 minuten bedroeg. Beide keren betrof het een vraag die binnen 1 minuut afgehandeld was. Ben ik de enige die het belachelijk vind om zoveel te betalen voor de wachttijden van de telefoondiensten van een firma?
Kosten gebruik: 40 cent per minuut
Wachttijd: 1 uur en 45 minuten
Totale kosten: 42 Euro
Graag jullie reactie
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wachttijden servicelijnen
-
Gast
Re: Wachttijden servicelijnen
Dat lijkt me idd redelijk asociaal. Als het nou nog een normaal tarief was... Zijn ze niet per email te bereiken?
-
Een KPN-er
Re: Wachttijden servicelijnen
Ja wat wil je? Vliegwinkel biedt goedkope prijzen voor van alles en nog wat en heeft daarom een dure klantenservice: ze moeten hun geld ergens vandaan halen.
Er zijn wel gratis klantenservices in Nederland, maar meestal koop je dan een duur product of abonnement. Je kan immers niet altijd voor een duppie op de eerste rang zitten.
Er zijn wel gratis klantenservices in Nederland, maar meestal koop je dan een duur product of abonnement. Je kan immers niet altijd voor een duppie op de eerste rang zitten.