Op 28-11-12 heb ik een Hi abonnement afgesloten voor een mobiel deze ging na 4 weken kapot, na 6 weken bericht dat deze waterschade heeft, weet 100% zeker dat mobiel niet in aanraking is geweest met water, maar ze hebben bewijs er zijn foto's waar witte plekken zichtbaar zijn.
Toen ik het mobiel had aangeschaft heb ik hem beschermd met screen protector en hoesje om de mobiel, stond ook in de leveringsvoorwaarde, toen de mobiel opgehaald werd moest dit eraf ? mobiel is 6 weken geweest terwijl ik hem zelf maar 4 weken heb gehad, ik moest zelf steeds bellen hoe lang het zou duren voor dat ik bericht terug zou krijgen, ik weet zelf niet wat ze in de 6 weken met het toestel gedaan hebben, ze stellen nu voor om de kapotte toestel terug te sturen of het leen toestel houden. Ook smartcare wilt mij niet helpen, ze hebben geconstateerd dat er water schade inzit, discussie gesloten. En willen daarna ook niet meer luisteren.
Het gaat om de Samsung Galaxy S Advance. Als consument heb ik toch ook rechten.
Wie kan mij helpen aan advies?
M.Vr Groet Ad.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 'Waterschade'
-
HTCHenk007
Re: 'Waterschade'
Vraag een second opion aan bij een andere reparateur dit zou je eventueel via Samsung kunnen aanvragen.
MVG,
Henk
MVG,
Henk