LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een super aanbieding bij debitel!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Honeybfly

Weer een super aanbieding bij debitel!

Ongelezen bericht door Honeybfly »

Sjonge jonge... Ik weet niet waar ze het van doen, maar bij debitel heb je echt de goedkoopste sim only abonnementen OOIT! een debitel 90 , dus 90 belminuten voor maar E2.25,- en 150 minuten voor maar E3.25!!!
Je moet alleen wel zelf voor een toestel zorgen... Echt goedkoper kan gewoon niet! (het is ook nog eens op het netwerk van Vodafone)
Kan dit? Of krijg ik straks toch nog een hogere rekening>?>> Kan het gewoon niet geloven.
Zijn er al mensen die hun eerste rekening met deze aktie hebben gehad?
Volgens mij hebben ze deze aktie alleen maar in de debitelshops...Dus als het allemaal zuivere koek is en je hebt intresse....

Groeten Jay

Angela@

Re: Weer een super aanbieding bij debitel!

Ongelezen bericht door Angela@ »

Hallo

Ik heb op 12 okt een debitel sim only contract voor 3,25 euro (150 belminuten per maand) afgesloten.
Ik geloofde in het begin deze actie ook niet, het is zo goedkoop dat ik wel een addertje verwachtte maar heb het toch gedaan...en absoluut geen spijt van. Ik heb gisteren mij eerste factuur onvangen en die was iets hoger (namelijk 5,03 euro) maar dat komt omdat er de eerste keer van 12 okt t/m 30 november abonnementskosten zijn berekend.
Dit was mij overigs in de winkel van te voren al verteld, dus geen verrassing.
Ik vind het zeker ook een superactie (als je zelf een goed werkend toestel hebt) en raad het je aan om gewoon te doen,

Veel plezier ermee,

Groetjes Angela

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

en wat kost je 151-ste belminuut?

Gast

wat maakt het nou weer uit wat de 151ste minuut kost wat een belachelijke vraag !!!!
ik neem toch geen 150 min abo als ik van te voren al weet dat ik 300 min nodig heb ???...maar goed 0.29 ct p/minuut ...ok

dus kortom voor iedereen die weet dat je niet meer dan 150 min belt dan heb je echt een mega aanbieding !!

ik heb zerlf ook de eerste rekening gehad die was 4.83 en dat ivbm met de halve maand okt. tot eind nov !!! netjes toch !!! en ook nog eens geen aansluitkosten ! en slechts 1 jr & vodafone netwerk !

ik ben erg happy !!! dus debitel bedankt !

Gast

Zo'n belachelijke vraag is dat niet, hoor. Ik vind het een hele logische vraag. De meeste mensen bellen wel over hun bundel, en dan betaal je dus meteen <b>0,29</b>. Kassa! En hoe zit het met starttarrief? Buitenland? Voicemail? Klantenservice? Specificaties?

Gast

29 cent is vrij normaal.... het is een standaard tarief.... Meestal zijn er piek en dal tarieven. En dan betaal je savonds wel minder (ong. 20 ct) maar overdag, wanneer er het meest wordt gebelt, betaal je meestal 35 ct! Dus die 29 ct valt wel mee. En ik ben het wel eens met mijn voorganger... Kijk als je 300 minuten denkt te gaan bellen, is die 150 te weinig! En voicemail bellen valt gewoon onder de bundel....

Gast

Hoi Mike! :wink:

Cr@zyg!rl

Ongelezen bericht door Cr@zyg!rl »

op http://www.unitedconsumers.nl staan ook vaak zulke aanbiedingen.....trouwens daar staat óók de zojuist genoemde aanbieding!! Ik heb zelf ook een abonnement, van Vodafone via hun afgesloten en de service van United Consumers is prima in orde!! (Vodafone soms wat minder...maar daar gaat het nu niet om :D )

Knuffelbeer

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Nu bij debitel (alleen hun eigen winkels!) dus de debitel Shops ... 90 min voor 2 euro en 150 min voor 3 euro. telfort netwerk, geen aansluitkosten .. over aanbiedingen gesproken!

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

is dat dan alleen het 1e jaar of is dat voor altijd?

Gast

Bij ons is geen debitelwinkel.

Knuffelbeer

Ongelezen bericht door Knuffelbeer »

Dit is alleen het eerste jaar (maar ja, het is ook maar een contract van 1 jaar) ... ff tijdig opzeggen en je hebt 1 jaar lang lekker goedkoop gebeld!!

Gast

150 gratis belminuten is dus helemaal niks he, dat is 5 minuten per dag. En daarna betaal je je scheel per minuut.

jos.

Ongelezen bericht door jos. »

500 belminuten bij Telfort voor 2.50€ per maand is ook leuk :P :P

Gast

Dat is alleen naar Telfort nummers.... :? :? :?

Gesloten