LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weg met Telfort?!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
AlissaR.

Weg met Telfort?!

Ongelezen bericht door AlissaR. »

Op een heerlijke rustige zonnige zomerdag ontving ikeen sms-je.. en Ra Ra het was Telfort! ''Beste klant, uw nummer is geblokkeer i.v.m. een openstaand saldo. Zodra uw betaling binnen is, deblokkeren wij automatisch uw nummer.. MVG Telfort''. Zo vriendelijk vond ik dat niet want Ik had namelijk nooit een factuur ontvangen! :x En had ook geen waarschuwing o.i.d. ontvangen niks NADA! In 't volle vertrouwen fiets ik naar de Telfort winkel om te vragen wat mijn openstaand saldo is (want ik kon niet bellen naar de klantenservice: bedankt Telfort) en maak dit bedrag nog de zelfde dag over. Na wachten en wachten is mijn mobiele telefoon nog steeds geblokkeerd en bel ik met vol vertrouwen de Telfort klantenservice nog maar eens op (voor 30 cent per minuut).
Ik leg hem uit dat er ten 1ste wel SALDO :!: was op mijn rekening er waarschijnlijk (per ongelijk) niks afgeschreven door Telfort ten 2e dat ik NOOIT een waarschuwing of brief over openstaand saldo heb ontvangen :roll: en vraag hem wanneer mijn telefoon wordt gedeblokeerd aangezien in het smsje stond dat ZODRA ik heb betaald deze wordt gedeblokkeerd
MAAAAAAAAAAAAR telfort heeft zijn gedachte verandert: Het gaat nu 5 werkdagen duren :? + de 2 a 3 dagen die het volgens hun duurt voordat de overschrijving binnen is.
Op het feit dat ik geen waarschuwing of niks heb ontvangen en dus vind dat het onterecht is dat mijn telefoon is geblokkeerd krijg ik slecht het antwoord: Mevrouw u kunt altijd inloggen op Mijntelfort.nl om u facturen te chekken.. EN bedankt! Omdat Telfort zijn administratie niet kan bijhouden (geld afschrijven, facturen sturen etc.) hoef ik daar niet door te worden gestraft (een week niet kunnen bellen). Dus ik zeg: masaal overstappen!? (helemaal als ik lees op de rest van het forum hoe het daar aan toe gaat.)

witte angora

Re: Weg met Telfort?!

Ongelezen bericht door witte angora »

Goed, dan schaffen we Telfort af. En waar wil je heen dan?

Tele2?
T-Mobile?
KPN?
Vodafone?

De een nog beroerder dan de ander. :?

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@AlissaR.

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u kenbaar maken wanneer u het bedrag heeft overgemaakt, op welke rekening en het betalingskenmerk. Tevens ontvang ik uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort.

Daphne

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@AlissaR

Uw betalingen zijn op 2 augustus ontvangen en verwerkt. Uw aansluiting is weer actief.

Daphne

Gesloten