LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft geen probleem met O2?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Carola_G

Wie heeft geen probleem met O2?

Ongelezen bericht door Carola_G »

O2 is een kotsbedrijf. Mijn broertje, twee ooms en ikzelf hebben er allemaal wel een probleem mee. Wie niet? Wil die persoon zich op dit forum melden?

Carry

Ferry H.

Re: Wie heeft geen probleem met O2?

Ongelezen bericht door Ferry H. »

Hoi Carry,

Ik ben een redelijk tevreden klant van O2, maar ze laten inderdaad af en toe een steekje vallen. Zo ontving ik vorig jaar in één keer drie rekeningen en stond er Clarity 300 op de rekeningen, maar ik heb toch echt een abonnement van 360 minuten. Dit is later goed opgelost door de klantenservice. Verder had ik soms niet zo'n goed bereik bij Eindhoven, maar inmiddels is het bereik hier een stuk beter geworden. En één heel vervelend incident meegemaakt, want ik had mijn telefoon doorgeschakeld naar de voicemail, maar toen kon niemand erop inspreken. Gelukkig is dit inmiddels ook opgelost door O2. Dus laten we niet alleen maar negatief oordelen.

Vriendelijke groet uit het Brabantse van Ferry

Love O2

Re: Wie heeft geen probleem met O2?

Ongelezen bericht door Love O2 »

I Love O2, want alleen zij hebben immers een abonnement van 7.50euro per maand waarmee je meer dan 8 (!) uur kan bellen! Wel alleen naar O2 Peepz en Vaste nummers, maar ik vind het best hoor, want mah vriend heeft het ook. En buiten de bundel iz het maar 15 cent per minuut! Waar vind je dat nou weer? Niet bij Dutchtone in ieder geval, waar ze ook nog eens een starttarief berekenen!! En waar je twee keer zoveel moet betalen voor mobiele nummers die niet van Dutchtone zijn!!

Carola_G

Re: Wie heeft geen probleem met O2?

Ongelezen bericht door Carola_G »

He Matthias,

Dat je nog steeds het lef doet om hier op het forum jezelf te laten zien, verbaasdt mij hartstikke, man. Flikker toch eens op en val iemand anders lastig dan altijd maar te lopen illen van jij bent dom en jij bent dom etcetera. Je bent zelf dom en doet alsof je hartstikke slim bent maar niet dus.

Carola

Mike

Re: Wie heeft geen probleem met O2?

Ongelezen bericht door Mike »

O2 is best een aardig bedrijfje, maar laten ze eens professioneel handelen. Vandaag mijn rekening ontvangen en wat denk je?
120 minuten - 90 minuten = 0 minuten mee te nemen naar de volgende maand
69 SMS - 28 SMS = 0 SMS mee te nemen naar de volgende maand

En verder 7 telefoonnummers waar ik nooit een SMS-je naartoe heb gestuurd, dus

O2 zuigt wederom, maar ik doe het beter!

Homo Mike

Medewerker o2, Arthur

Re: Wie heeft geen probleem met O2?

Ongelezen bericht door Medewerker o2, Arthur »

Hoi,

Ik zal jullie vertellen dat het perecentage klanten dat klachten nooit meer dan 2% kan zijn, berekend aan de hand van het aantal gesprekken dat wij per dag binnenkrijgen.

Dus...dit topic....is onzinnig...en nietszeggend.

Overigens iedereen veel plezier vanavond en in 2003, ook MET o2 :P

Gesloten