We hebben thuis abonnementen voor 2 mobile nummers !
Na overlijden van mijn moeder bleek dat we sinds 2007 en 2009 9 euro betaalden voor 2 abonnementen voor 2 mobile nummers naast de 2 abonnementen die we gebruikten.
Iedere maand krijg ik adviezen van telfort op mijn telefoongebruik, maar als we jarenlang 2 abonnementen betalen voor [Tekst verwijderd door de Moderator] zeggen ze niets, terwijl ze kunnen zien dat er nooit mee worft gebeld.
dit hebben we aangekaard bij telfort en na opsturen van mijn moeders overlijdingsakte zouden we het abonnements geld vanaf juni 2016 terugkrijgen.
Nu blijkt dat ze 1,80 euro terug hebben betaald.
Wie weet kunt u iets voor ons doen ?
Zo niet dan hoop ik dat dit toch vermeld of verteld wordt en dat het bekend wordt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wij betalen al jaren voor ongebruikte Telfort-abonnementen
Wij betalen al jaren voor ongebruikte Telfort-abonnementen
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2017 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Grof taalgebruik
Reden: Grof taalgebruik
-
Re: Wij betalen al jaren voor ongebruikte Telfort-abonnementen
Wat moet er bekend gaan worden, dat u geen abonnement opgezegd heeft? Waarom ziu Telfort u moeten bellen dat u 2 abonnementen heeft waar u geen gebruik van maakt? Ik kan ook een huis huren zonder er in te gaan wonen. U heeft die abonnementen en Telfort zorgt dat zij aan hun verplichting voldoen.
Het enige dat u nu kunt doen is opnieuw Telfort aan de jas trekken dat er iets is misgegaan met de terug betaling.
Het enige dat u nu kunt doen is opnieuw Telfort aan de jas trekken dat er iets is misgegaan met de terug betaling.
-
U kunt ook een telefoonabo hebben om alleen bereikbaar te zijn. Een telefoon is niet alleen om te bellen maar ook om gebeld te kunnen worden.
Ik mis verder uw eigen verantwoordelijkheid in uw relaas.
Ik mis verder uw eigen verantwoordelijkheid in uw relaas.
Ze hebben een abo gestopt op de datum dat er nog 1,80 over was, zou dat niet kunnen.
-
Het is bekend dat u zelf uw zaken niet op orde heeft, u betaald sinds 2007 elke maand 9 euro welke gewoon zichtbaar waren op uw afschrift en nu gaat u Telfort kwalijk nemen dat zij u niet vertelt dat u het nummer niet meer gebruikt, zij bevestigen toch maandelijks met de afschrijving dat u abonnement nog acties is.marc22558 schreef:We hebben thuis abonnementen voor 2 mobile nummers !
Na overlijden van mijn moeder bleek dat we sinds 2007 en 2009 9 euro betaalden voor 2 abonnementen voor 2 mobile nummers naast de 2 abonnementen die we gebruikten.
Iedere maand krijg ik adviezen van telfort op mijn telefoongebruik, maar als we jarenlang 2 abonnementen betalen voor [Tekst verwijderd door de Moderator] zeggen ze niets, terwijl ze kunnen zien dat er nooit mee worft gebeld.
dit hebben we aangekaard bij telfort en na opsturen van mijn moeders overlijdingsakte zouden we het abonnements geld vanaf juni 2016 terugkrijgen.
Zo niet dan hoop ik dat dit toch vermeld of verteld wordt en dat het bekend wordt.
De € 1,80 is waarschijnlijk de resterende termijn vanaf het melden van de opzegging, dit is uiteraard niet met terugwerkende kracht.
Immers levert Telfort u gewoon een dienst u kon gewoon met beide nummers bellen en gebeld worden, het is niet aan Telfort om te controleren of u hier wel of geen gebruik van maakt, zij leveren de dienst die u afneemt. Dat uw ook hier weer uw zaken niet op orde heeft en pas 16 maanden na dato opzegt kunt u Telfort ook niet kwalijk nemen.
-
En als provider het actief gaan bijhouden en wel gaan informeren gaan we klagen dat onze privacy wordt geschonden...
-
- verified
- Contacteer:
Hallo Marc22558,marc22558 schreef:We hebben thuis abonnementen voor 2 mobile nummers !
Zolang een abonnement niet wordt opgezegd dan blijft deze gewoon actief ook al wordt het niet (meer) gebruikt. Als er is aangegeven dat het abonnementsgeld vanaf juni 2016 teruggestort zou worden dan wil ik graag voor je uitzoeken waar het is misgegaan. Bezoek ons forum en laat de gegevens van je moeder zoals naam, adres en klantnummer achter in een privébericht. Laat je hier even weten zodra de gegevens zijn verstuurd? ik ga daarna dan meteen voor je aan de slag. Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Stephen (Telfort Forum Team)