LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WK voetbal op mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
luc.cremers

WK voetbal op mobiel

Ongelezen bericht door luc.cremers »

Ik heb mezelf een Nokia 96 aangeschaft met de bedoeling (o.a.)het WK2010 op mijn mobiele telefoon te kunnen volgen. Mijn TV kanalen waren o.a. nederland 1,2 en 3. Nu zend KPN tijdens het WK 2010 niet meer Nederland 1 uit. Ik weet dat dit een kwestie van geld is maar ik heb een contract afgesloten met daarin mobiele TV van in ieder geval de kanalen van de publieke omroep.
Kan ik nu bij de KPN mijn contract opzeggen wegens contractbreuk?

stofzuigertje

Re: WK voetbal op mobiel

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als iedereen Voetbal zo gaat kijken kan ik niet meer bellen, daarom is het tijdelijk eruit.
Als je weet hoe het werkt weet je dat je beter enkele klanten teleur kunt stellen dan het gehele netwerk door overbelasting plat leggen.

Ontbinden kan in theorie wel, maar dan moet jou toestel ook terug en heb je niets meer!

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

de vraag is of dit voldoende grond is voor ontbinding, ze komen een deel van hun contract niet na, dat klopt. Maar is KPN hieraan hoofdschuldig. Ik geloof dat er problemen waren met de rechten van de mobiele streams.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Pinda.....

Als je onbeperkt via Digitenne kunt kijken is de rechten geen probleem, maar gezien het aantal dat via mobiel toch wil kijken verwacht ik een netwerk probleem waar T Mobile nog beter bij is....

Daarom vermoedelijk uit voorzorg deze eruit gegooid tijdens voetbal.

carlien1998

Ongelezen bericht door carlien1998 »

Hi, Ik heb hetzelfde probleem. Ook een abonnement met TV maar blijkt dat KPN niets uitzend. Via google gezocht en blijkt: Er wordt niets uitgezonden omdat de heren geen geld willen betalen aan de FIFA. Zie bijgaande link: http://tweakers.net/nieuws/67807/nos-ga ... eamen.html.

Mensen van Radar, misschien is dit een leuk onderwerp om dit te bespreken met KPN. Er zijn in het verleden vaker problemen geweest met de weergave op de mobiele telefoon met mobiel TV. Ik denk erover om mijn abonnement op te gaan zeggen.

Groeten,
Marjolein

SirPeter

Ongelezen bericht door SirPeter »

Zover ik die tweakers bericht lees heeft dit niets te maken met de mobiele providers maar met de rechten. Ontbinden is dus onzin.

Zijn er uberhaubt wel mobiele providers die de wk wel uitzendt?

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

stofzuigertje schreef:@ Pinda.....

Als je onbeperkt via Digitenne kunt kijken is de rechten geen probleem, maar gezien het aantal dat via mobiel toch wil kijken verwacht ik een netwerk probleem waar T Mobile nog beter bij is....

Daarom vermoedelijk uit voorzorg deze eruit gegooid tijdens voetbal.
doelde idd op dat artikel van tweakers (had het gelezen maar wist niet meer waar). digitenne is natuurlijk wel wat anders dan het op je mobiel hebben. Dat gaat met behulp van een stream. Al vind ik het eigenlijk een beetje raar dat ze daar geen rechten voor hebben als je het wel gewoon via de ether de lucht in mag gooien

Gesloten