LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wordt 5x per dag gebeld door diverse nummers
-
- Contacteer:
Wordt 5x per dag gebeld door diverse nummers
Ik wordt sinds een aantal weken meerdere malen gebeld door nummers uit Nederland en Engeland. Het zijn elke keer engels sprekende personen die het hebben over Trading en Binaire opties. Heb inmiddels meerder keren gevraagd (aardig en boos ) om mij niet meer te bellen. Maar het blijft maar doorgaan. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en hoe kom ik er van af.
-
Re: Wordt 5x per dag gebeld door diverse nummers
Telkens de verbinding verbreken zònder te reageren? Om eens mee te beginnen ...
-
- Contacteer:
Ook snel de verbinding verbreken heb ik gedaan, maar ze blijven maar doorgaan. Ze bellen met nummers uit regio Amsterdam/Utrecht/Londen.
Heel irritant.
Heel irritant.
-
Gebeld op je mobiel of vaste lijn?
-
Zijn het steeds de Microsoft-bellers? Of wat is hùn verhaal dan?marcel.van-der-graaf schreef:Ook snel de verbinding verbreken heb ik gedaan, maar ze blijven maar doorgaan. Ze bellen met nummers uit regio Amsterdam/Utrecht/Londen.
Heel irritant.
Misschien vanavond één keer in gesprek blijven tot de 'boodschap' duidelijk is en dan opnieuw hier melden!
-
Smartphone app met belfilter is ideaal. Je telefoon gaat niet meer over bij dit soort bellers.
-
Of vraag eens hoe ze bij uw nummer komen. Als ze dit van iemand hebben gekregen of ergens op een website staat kunt u concreet stappen zetten.
Je hebt je niet toevallig ingeschreven bij een online broker zodat je €25 gratis starttegoed krijgt? Veel online brokers ala markets.com of plus500 geven gratis tegoed bij het registreren van je telefoonnummer. Of misschien een kind/neef/nicht etc?
Als je reageerde door iets te zeggen ben je gevoeliger voor dit soort fraudeurs!
Pleur op! en niets zeggen is beste....
dan stoppen ze wel....
Pleur op! en niets zeggen is beste....
dan stoppen ze wel....
-
Leg de hoorn neer zonder wat te zeggen en laat ze lekker kletsen tot ze hem zelf ophangen. Al duurt het een uur. Doe dat een paar keer zonder ook maar één reactie te geven, gegarandeerd dat ze het dan wel door krijgen.