LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] YouFone aan het bewegen krijgen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
be3a18

YouFone aan het bewegen krijgen

Ongelezen bericht door be3a18 »

Afgelopen januari (halverwege, de 16de) geprobeerd mijn bel/SMS bundel te verhogen bij Youfone. Dat kan online. Dat ging dus niet goed. Toen er over gebeld met klantenservice van Youfone. Ik kreeg een meneer aan de telefoon (helaas heb ik zijn naam niet onthouden). Uitgelegd dat online aanpassen abonnement niet wilde. Hij keek het even na en zei vervolgens dat het in orde zou komen (de online verlenging was op tijd aangevraagd zei hij). Ik vroeg hem nog, komt het in orde? Ja hoor, geen probleem zei hij. Voor de zekerheid heb ik toen datum en tijdstip van dit telefoontje genoteerd omdat je bij bellen met klantenservice van YouFone als eerste te horen krijgt dat gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Het is dus niet goed gegaan en ik ben over de bundel heen gegaan. Weliswaar voor een klein bedrag maar het gaat om het principe.

Weer bellen met de klantenservice dat ik een klacht wilde indienen. Ze hebben het verhaal aangehoord en vroegen mij om datum en tijdstip van contact met de klantenservice dat er toegezegd was dat het goed zou komen. Dan zou het uitgezocht worden. Die heb ik doorgegeven. Daarna niks meer gehoord (dit is nu zo'n twee weken geleden). Vorige week vrijdag heb ik een brief gestuurd naar hoofdkantoor van YouFone in Rotterdam. Resultaat, 0,0.

Hoe krijg ik YouFone in beweging? Ik weet van de geschillencommissie maar die drempel is nogal hoog omdat je eerst 50 euro moet betalen.

sylvesterb

Re: YouFone aan het bewegen krijgen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

be3a18 schreef:Afgelopen januari (halverwege, de 16de) geprobeerd mijn bel/SMS bundel te verhogen bij Youfone. Dat kan online. Dat ging dus niet goed. Toen er over gebeld met klantenservice van Youfone. Ik kreeg een meneer aan de telefoon (helaas heb ik zijn naam niet onthouden). Uitgelegd dat online aanpassen abonnement niet wilde. Hij keek het even na en zei vervolgens dat het in orde zou komen (de online verlenging was op tijd aangevraagd zei hij). Ik vroeg hem nog, komt het in orde? Ja hoor, geen probleem zei hij. Voor de zekerheid heb ik toen datum en tijdstip van dit telefoontje genoteerd omdat je bij bellen met klantenservice van YouFone als eerste te horen krijgt dat gesprek wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Het is dus niet goed gegaan en ik ben over de bundel heen gegaan. Weliswaar voor een klein bedrag maar het gaat om het principe.

Weer bellen met de klantenservice dat ik een klacht wilde indienen. Ze hebben het verhaal aangehoord en vroegen mij om datum en tijdstip van contact met de klantenservice dat er toegezegd was dat het goed zou komen. Dan zou het uitgezocht worden. Die heb ik doorgegeven. Daarna niks meer gehoord (dit is nu zo'n twee weken geleden). Vorige week vrijdag heb ik een brief gestuurd naar hoofdkantoor van YouFone in Rotterdam. Resultaat, 0,0.

Hoe krijg ik YouFone in beweging? Ik weet van de geschillencommissie maar die drempel is nogal hoog omdat je eerst 50 euro moet betalen.
Drempel hoog voor de geschillencommissie? Over welk bedrag praten we? En heeft YouFone je per e-mail/schriftelijk geïnformeerd over de wijziging? Zo niet dan heb je geen bewijs en heeft een klacht bij de geschillencommissie ook geen enkel zin.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

Volgens mij denkt YouFone nu "FokJoe". Het is maar wat you wil...

be3a18

Ongelezen bericht door be3a18 »

Youfone heeft in een e-mail gezegd dat de medewerker die ik aan de telefoon had het verkeerd begrepen had.

Daarnaast hebben ze toegezegd de band opname terug te luisteren. Niks meer van gehoord.

Gesloten