Om een heel lang verhaal zo kort mogelijk te maken:
Ik word gebeld door Vodafone voor een aanbieding van een abonnement, zelf ben ik prepaid beller. Ik vraag om deze informatie mbt het abonnement te ontvangen zodat ik alles op mijn gemak kan nalezen.
Een paar dagen later hangt er een transportbedrijf aan de lijn om een afspraak te maken om het pakketje van Vodafone af te leveren. Deze zending laat ik gelijk stop zetten, waarop ik Vodafone bel. Er staat een bevestiging voor een abonnement. Dit laat ik meteen annuleren. Ook bij het transportbedrijf, welke de telefoon gaat terugsturen naar de leverancier.
10 dagen later is mijn nummer niet meer bereikbaar. navraag leert al snel dat het abonnement, waar ik geen toestemming voor heb gegeven (geen handtekening, geen betaling van 0,01ct,...) toch is ingegaan. Na dagen bellen met Vodafone en partners van Vodafone die de aanbieding gedaan zouden hebben krijg ik te horen dat het toestel op mijn adres is afgeleverd,m wat dus duidelijk niet het geval is. Dit leert ook navraag bij het transportbedrijf, waarvoor ik per mail een bewijs ontvang.
Met dit bewijs weer terug naar Vodafone, maar ik mag niks mailen. Er wordt vanzelf contact met mij opgenomen (willen ze per telefoon doen, welke dus is afgesloten...niet erg snugger). in totaal 3x mijn mailadres doorgegeven heb ik 2 weken later nog geen reactie (in de tussentijd regelmatig nog gebeld, en bijna alle kastjes en muren gezien). Uiteindelijk toch iemand die ik mag mailen, maar ook hierop verder geen enkele reactie.
Omdat ik zowel privé als zakelijk (ik ben zzp-er) nu bijna 2 weken onbereikbaar ben, loop ik enorme inkomsten mis. Dit alles omdat er op onwettelijke wijze een abonnement wordt gestart, er bij Vodafone niet adequaat wordt gereageerd op een eenvoudig op te lossen probleem, want die oplossing ligt voor hen in de vorm van het bewijs dat het toestel niet bij mij is en ze mij dus niet moeten in hun leveringsconflict met hun logistieke partner.
Hoe kan ik dit toch nog opgelost krijgen, zodat ik weer mobiel bereikbaar ben voor klanten en ik de misgelopen inkomsten toch nog vergoed krijg?
Mvg
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zakelijk onbereikbaar door onwettelijk abonnement Vodafone
-
themanwhoknewtoomuch
Re: Zakelijk onbereikbaar door onwettelijk abonnement Vodafone
weer een voorbeeld van de klantenservice hel! Voor dit soort problemen zou er een fysiek loket moeten komen met mensen die wat te zeggen hebben. Als je een mail stuurt of een telefoontje pleegt geraak je haast nooit veder en verdwijnt de klacht in de molen van de klantenservice.
-
Roytheslayer
Stuur je klacht ook even naar [email protected]
Dit is het webcare team van ze, die losten voorheen regelmatig dit soort klachten op voor klanten.
Weet alleen niet zeker of ze nog bestaan, heb ze al een hele tijd niet meer zien reageren namelijk.
Loop anders even een shop binnen en laat die voor je bellen met de dealerdesk.
Dit is het webcare team van ze, die losten voorheen regelmatig dit soort klachten op voor klanten.
Weet alleen niet zeker of ze nog bestaan, heb ze al een hele tijd niet meer zien reageren namelijk.
In de shop ben ik al een aantal keren geweest, dat werkt ook niet echt. Kunnen ook alleen gegevens in dat systm bekijken en verder niet aanpassen ofzo...Roytheslayer schreef:Stuur je klacht ook even naar [email protected]
Ik zal in ieder geval even mailen naar dat adres. Dank je!
-
Roytheslayer
Klopt dat ze dat niet kunnen wijzigen, maar zij kunnen wel voor jou contact opnemen met de dealerdesk.
Alleen hebben ze daar niet altijd zin in als je geen klant bent bij ze.
Alleen hebben ze daar niet altijd zin in als je geen klant bent bij ze.