Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag heb ik mijn T-mobile MDA VARIO naar de winkel terug gebracht omdat er een dode pixel in het scherm zit, soms bij het openen van het toestel kantelt het scherm niet mee en vaak als ik een inkomende oproep krijg en deze wil beantwoorden dan loopt het toestel vast en ben ik dus niet in staat om te telefoneren en moet ik het toestel opnieuw opstarten en dan zelf terugbellen naar diegene wat soms wel minuten duurt!
Nu krijg ik vandaag ( de woensdag erna ) een nette brief van het T-mobile reparatiecentrum met het feit dat het mijn eigen schuld is dat het toestel het niet meer goed doet.
Dus ik bel naar de klantenservice van het reparatiecentrum en leg uit wat mijn verhaal is. De vrouw die ik aan de lijn kreeg legde mij uit dat door een kras in het plastic gedeelte van het beeldscherm ( dus niet eens het display zelf ) de telefoon niet kostenloos gerepareerd kon worden.
Ik begreep dit omdat die kras mijn eigen schuld is dus ik stelde voor om alleen naar de software matige storingen te kijken van het apparaat. Dit was niet mogelijk omdat hun alleen de opdracht krijgen om een telefoon volledig gerepareerd terug te sturen indien een reparatie uitgevoerd of het toestel met de aangegeven mankementen retourneren, een middenweg zoals ik dit voorstelde was dus echter niet mogelijk en ik moest contact opnemen met de T-mobile klantenservice.
Ik die middag meteen naar de T-mobile klantenservice gebelt en daar kreeg ik een meneer die ik het allemaal heb uitgelegd en hij gaf mij gelijk dat dit geen doen van zaken is en al helemaal geen bron van service dus hij belde meteen naar het reparatiecentrum om te vragen hoe hun bij deze beslissing zijn gekomen en of niet mijn toestel alsnog gemaakt kon worden. Na enige tijd wachten kreeg ik dezelfde meneer weer terug aan de telefoon en hij was helemaal omgedraait. Er was geen oplossing te vinden om mijn telefoon volgens garantienormen te laten repareren. Ik zou dus verplicht het display moeten laten maken als ik de rest van de klachen ook verholpen zou willen hebben..
Nou vraag ik mijzelf af of dit wel mag en of er iemand een idee heeft of ik hier nog wat mee kan doen omdat ik nog ruim 1,5 jaar met dit toestel en abbonement moet doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zeer frustrerend van T-mobile
-
mobiwizard
Re: Zeer frustrerend van T-mobile
Weet je om welke reparateur het gaat? Teleplan, Dynafix oid?
Dan kan je eventueel rechtstreeks contact met hen opnemen.
Maar als ik zo je relaas hoor, zal het contract tussen t-mobile en de reparateur wel inhouden dat ze een toestel in volledig werkende staat moeten afleveren voordat ze betaald worden.
Sterkte, kapot display kan oplopen tot een goede 225 Euro.
Dan kan je eventueel rechtstreeks contact met hen opnemen.
Maar als ik zo je relaas hoor, zal het contract tussen t-mobile en de reparateur wel inhouden dat ze een toestel in volledig werkende staat moeten afleveren voordat ze betaald worden.
Sterkte, kapot display kan oplopen tot een goede 225 Euro.
-
Marvin burg
Ja ik weet welke reparateur het is en heb deze al telefonisch benadert en juist zij waren degene die niet alleen de software wouden updaten. het beeldscherm is intact maar het schermpje wat daarvoor zit bevat een barst (eigenlijk geen mankement dus maar eerder hinderlijk)
hoi heb zelf ook neen mada vario een veel klachten maar t mobile draait voor geen enkele klacht op alleen ik smanen met de torenhoge rekeningen! heeft iemand misschien dezelfde problemen en misschine tips? hij belt uitzichzelf stuurt lege smsjes en heb exctra internetkosten terwijl ik er bijna nooit op zit een aal in bedrag heb voor 9.50 per maand. hierdoor hoge kosten en t mobile weet van niks. vele malen contact gehad maar erg klantonvriendelijk! voor dit toetstel had ik deze probvlemen niet en mijn belkosten in controle nu scrik ik elkenmmaand van de reking als ik kosten zie die ik niet maak. ook de verzekring pro assist naait mij door elke maand meer geld van mijn rekening te halen dan in het contract staat. ik ben dit meer dan zat en ben benieuwd of iemand tips heeft?
succes met jullie problemen groetjes vetjuhh
succes met jullie problemen groetjes vetjuhh