LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo kan of wil telefoonaansluiting niet herstellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
magyarorsag
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2017 12:23

Ziggo kan of wil telefoonaansluiting niet herstellen

Ongelezen bericht door magyarorsag »

Ziggo herstelt de telefoon aansluiting niet.
Ziggo wil of kan de telefoon aansluiting niet herstellen
Al talrijke keren Ziggo gebeld en gemaild gevraagd om de telefoon aansluiting weer te
herstellen.
Vele klachten ingediend,maar Ziggo reageert niet.
Hieronder een copie van de klacht van 21-07-2017.

Een paar weken geleden ben ik naar Telfort geweest , omdat ik het
basispakket daar wilde hebben; goedkoper dan Ziggo.
Helaas heb ik geen aansluitpunt voor Telfort of men kan het niet vinden,
dus ik ben terug gegaan naar Ziggo, binnen de 14 dagen bedenktijd die ik
wettelijk zou moeten hebben. Ik heb 2 x Telfort gebeld, dat gaat met veel
moeite, zij stuurden me terug naar de winkel, maar daar konden ze niets
doen. Weer telefonisch geprobeerd, maar bij Telfort doen ze niets.
Ik heb wel tv en internet gewoon, raar, maar de mobiele telefoon en vaste
telefoon is sinds
gisteren dood. Erg prettig met een winkel.
Dus Ziggo geprobeerd te bellen, dat gaat natuurlijk niet met de vaste lijn,
want die is dood. Via een mobiel geprobeerd, na 8 minuten eindelijk kontakt
en degene aan de lijn, Dhr --- heeft zijn best gedaan, maar het zal
nog wel tot maandag of dinsdag duren voor ik mijn vaste telefoon ( plus
nummer) terug heb. Dus vraag ik mij toch af, waarom het zo moeilijk is.
Ik kan u niet bellen en u kunt mij ook niet bellen.


Antwoord van Ziggo op 24-07-2017=
Goedemiddag

Ik heb zojuist de melding ontvangen dat er akkoord is vanuit Telfort om het
telefoonnummer terug te halen naar Ziggo. De overzetting zal zo snel
mogelijk plaatsvinden.

Ik weet dat het lastig is, maar ik vraag je nog even geduld te hebben.

Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!


Met vriendelijke groet,

En daar blijf het bij,nog steeds geen telefoon,en bij Ziggo reageren ze niet op de mail.
En nu om 15,15 uur nog steeds geen telefoon.
Weer Ziggo gebeld en het bekende antwoord gekregen;we doen ons best.

NeoDutchio
Berichten: 12840
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ziggo kan of wil telefoonaansluiting niet herstellen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hoe lang is enkele weken? U heeft eerst een abonnement elders willen afsluiten en binnen de 14 dagen weer geannuleerd. Bij de nieuwe aanvraag van Ziggo gaan opnieuw de 14 dagen in waarin niets tedaan wordt. Dit namelijk ter voorkoming dat alles opgestuurd zou worden en een hoop kosten gemaakt zouden worden terwijl de kans er is dat de klant opzegt. Na deze 14 dagen wordt alles in gang gezet, maar is het wachten op het vrijgeven door Telfort. Dat switchen gaat echt niet van de ene op de andere dag.

stofzuigertje

Re: Ziggo kan of wil telefoonaansluiting niet herstellen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als er geen ISRA punt is kan Telfort niet leveren.
Het opzoeken of aanleggen kost veel geld en daarom niet geleverd.

Wel hebben ze jou bij Ziggo nummer overgezet naar Telfort en dat kan even duren.
Tijdelijk zul je een Ziggo nummer krijgen en later weer jou oude nummer.....
Tijdelijk onbereikbaar maar dat is het risico van overstap als je niet weet of je een ISRA punt hebt!

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo kan of wil telefoonaansluiting niet herstellen

Ongelezen bericht door sjohie »

magyarorsag schreef:Ziggo herstelt de telefoon aansluiting niet.
Ziggo wil of kan de telefoon aansluiting niet herstellen
Al talrijke keren Ziggo gebeld en gemaild gevraagd om de telefoon aansluiting weer te
herstellen.
Vele klachten ingediend,maar Ziggo reageert niet.
Hieronder een copie van de klacht van 21-07-2017.

Een paar weken geleden ben ik naar Telfort geweest , omdat ik het
basispakket daar wilde hebben; goedkoper dan Ziggo.
Helaas heb ik geen aansluitpunt voor Telfort of men kan het niet vinden,
dus ik ben terug gegaan naar Ziggo, binnen de 14 dagen bedenktijd die ik
wettelijk zou moeten hebben. Ik heb 2 x Telfort gebeld, dat gaat met veel
moeite, zij stuurden me terug naar de winkel, maar daar konden ze niets
doen. Weer telefonisch geprobeerd, maar bij Telfort doen ze niets.
Ik heb wel tv en internet gewoon, raar, maar de mobiele telefoon en vaste
telefoon is sinds
gisteren dood. Erg prettig met een winkel.
Dus Ziggo geprobeerd te bellen, dat gaat natuurlijk niet met de vaste lijn,
want die is dood. Via een mobiel geprobeerd, na 8 minuten eindelijk kontakt
en degene aan de lijn, Dhr --- heeft zijn best gedaan, maar het zal
nog wel tot maandag of dinsdag duren voor ik mijn vaste telefoon ( plus
nummer) terug heb. Dus vraag ik mij toch af, waarom het zo moeilijk is.
Ik kan u niet bellen en u kunt mij ook niet bellen.


Antwoord van Ziggo op 24-07-2017=
Goedemiddag

Ik heb zojuist de melding ontvangen dat er akkoord is vanuit Telfort om het
telefoonnummer terug te halen naar Ziggo. De overzetting zal zo snel
mogelijk plaatsvinden.

Ik weet dat het lastig is, maar ik vraag je nog even geduld te hebben.

Mocht je nog vragen hebben, dan sta ik voor je klaar!


Met vriendelijke groet,

En daar blijf het bij,nog steeds geen telefoon,en bij Ziggo reageren ze niet op de mail.
En nu om 15,15 uur nog steeds geen telefoon.
Weer Ziggo gebeld en het bekende antwoord gekregen;we doen ons best.
Dan ben je dus ondernemer, en gaat dit over een zakelijke aansluiting?

Gesloten