LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Mobiel accepteert opzegging abonnement niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Christoph34

Ziggo Mobiel accepteert opzegging abonnement niet

Ongelezen bericht door Christoph34 »

Begin Augustus heb ik 2 abonnementen Ziggo Mobiel schriftelijk opgezegd.
Dai is door Ziggo schriftelijk bevestigd.
Echter van een abonnement verliep de opzegging vlekkeloos, bij het andere abonnement weigert Ziggo en inmiddels Vodafone de opzegging.
Bij dat abonnement werd nummerbehoud niet geaccepteerd omdat opgegeven Simcard nummer behorende bij abonnement niet zou kloppen.
Echter hierbij is mij gebleken dat Ziggo mobiel gestart is met een Tellana(UPC) netwerk en naderhand over is gegaan op eigen netwerk.
Dit toestel had dus ander simcardnummer.
Hoewel ik duidelijk aangeven heb het abonnement volgens de regels een maand te voren op te zeggen, weigert Ziggo en inmiddels Vodafone op grond van niet kloppende simcardnummers dit abonnement te beëindigen .
Nog steeds wordt abonnement automatisch afgeschreven.
Op verdere correspondentie wordt niet gereageerd.
Wat kan im doen om a. Het abonnement te beëindigen. b. Het ondanks opzegging te veel betaalde abonnementsgeld. Terug te krijgen.
Diverse callcenter medewerkers van Ziggo mobiel en I middels Vodafone weten hiermee geen raad

HADES2001

Re: Ziggo Mobiel accepteert opzegging abonnement niet

Ongelezen bericht door HADES2001 »

"Bij dat abonnement werd nummerbehoud niet geaccepteerd omdat opgegeven Simcard nummer behorende bij abonnement niet zou kloppen."
Ik snap deze zin niet helemaal, wil je nu je abbo opzeggen of wil je een abbo bij een andere provider en je telefoonnummer houden?
Wat is de exacte verwachting van het nummerbehoud?

Gesloten