Bob Schurkjens schreef: ↑19 aug 2019 18:30Waarom zouden klanten door al die hoepels moeten springen? Je kan Ziggo niet eens mailen. Doe je dat wel, dan krijg je een standaard reactie dat ze mail niet lezen!
En dat is geen noreply adres maar ziggo.contact@ ziggo punt nlBeste lezer,
Dit is een automatisch antwoord. Berichten naar dit e-mailadres worden namelijk niet gelezen.
Leuk als je een tijdje bezig bent geweest met het opstellen van een e-mail aan Ziggo. Je komt in een doolhof terecht. Bellen? Half uur wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt is normaal. En dan word je nóg niet geholpen. Ze maken klanten murw. In de laatste providermonitor van de Consumentenbond staat Ziggo helemaal onderaan met de laagste klanttevredenheid, nog onder prijsvechter Tele2. Ik snap inmiddels waarom.
Ik niet, ik herken dit ook niet. Word altijd netjes en zonder gedoe geholpen, dat was bij KPN wel anders.
Tja zo zal iedereen wel over de ene wel en over de andere niet tevreden zijn.