LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zijn er andere alternatieven?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
foxman

Zijn er andere alternatieven?

Ongelezen bericht door foxman »

Hallo,

Ik zit met een vraag
Wij hebben telefoon via Kpn namelijk het Belvrij Avond/weekend abonnement

Voor het internet hebben we Orange adsl

Maar we zijn per 2 maanden veel geld kwijt aan telefoonkosten terwijl gezegd was dat met het Belvrij abo we veel minder moesten betalen

Voor mijn adsl heb ik een vaste lijn nodig toch?
Zijn er andere alternatieven?
Zat te denken over de kabel maar ik woon in Zeeland en zit dan met een datalimiet

Wie kan me helpen?

agro

Re: Zijn er andere alternatieven?

Ongelezen bericht door agro »

Internetplusbellen met een abonnement van onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nderland is mogelijk een alternatief.

bachanaal

Ongelezen bericht door bachanaal »

kan ook via Orange.toen orange nog werkte onder de naam wanadoo heb ik een combi abo gehad (adsl en tel) was toen zeer tevreden(lage belkosten) :idea:

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

http://www.bellen.com

Kijk en zoek daar, vul de gemaakte minuten naar Vast Mobiel en Buitenland in, en kijk of ADSL+bellen waar het voordeligste is!

De lijnkosten vervallen als je dit neemt, dus bepaal zelf wat voor jou het voordeligste is, tevens is er de postcode Chek dus je ziet alleen wat daar leverbaar is!

Als de verschillen klein zijn, kun je het beste bij Orange blijven, je hebt dan minder kans op problemen bij overstap zolang die wet er nog niet door is, waarbij de nieuwe aanbieder alles foutloos moet regelen bij overstappen, en daar verantwoordelijk voor zal worden!

Verder blijven je mail adressen hetzelfde, tenzij je Hotmail, Gmail of Lycos gebruikte!

Succes en kijk eerst zelf,
hierna vragen mag, want er zitten ook enkele die ik liever niet heb tussen, zie bijvoorbeeld de kleine firma ABEL die ondanks de geringe omvang toch erg bekend is hier!

foxman

Ongelezen bericht door foxman »

Mm bedankt voor de site
Maar is niet wat ik zocht helaas
Zal eens gaan kijken bij Delta Nuts voor internet en bellen via de kabel

Gesloten