LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hans123h
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2008 14:58

[b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door hans123h »

Beste mensen,

Ik ben in januari 2008 gebeld geworden door vodafone met de vraag of ik geen intresse had in de Vodafone Partnerkaart. Tjdens het gesprek tot twee maal toe gevraagd of er verdere kosten aan verbonden waren. Antwoord van de dame was steeds: Nee, er zijn geen verdere kosten. Uw partner en U bellen van een bundel. Nou dat is mooi, ik had elke maand zo'n € 10,= over dus kon mijn partner ook mobiel bellen, plus ik kreeg er een telefoon bij.

In februari komt de eerste factuur binnen en wat blijkt? Kosten partnerkaart in rekening gebracht € 9,40. Meteen gebeld met de klantenservice van Vodafone. Na het probleem te hebben uitgelegd, kreeg ik als antwoord: "Dat zoeken we voor U uit meneer".
In maart op de factuur kosten partnerkaart € 8,40 in rekening gebracht. Weer gebeld met Vodafone klantenservice, door verbonden met de afdeling campagne, want zij hebben mij gebeld volgens klanteservice dus moesten zij het maar oplossen. Wij bellen U terug omtrent het probleem, kreeg ik steeds te horen. Na 1,5 week nog niets gehoord. Weer bellen, steeds weer het verhaal uitleggen en nog steeds niemand die een antwoord heeft.
In april op de factuur € 8,40 kosten partnekaart in rekening gebracht.
Weer bellen en weer van de kast naar het bekende muurtje gestuurd.

Ben benieuwd wat mei brengt, eerlijk gezegd ben ik het spuugzat. En bel je te vaak ,tja dan ben je lastig. "U moet gewoon die € 10,= kosten voor gebruik van het mobieltje betalen, want een gratis mobieltje krijg je nergens en anders kunt u een klachtenbrief schrijven." werd mij in het laatste telefoongesprek nors verteld.
Als er iemand tegen me zegd dat er GEEN verdere kosten zijn, dan zijn er in mijn ogen Geen verdere kosten.

Wie kan mij verder helpen of heeft suggesties.

Alvast bedankt Hans vd Kandelaar

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door roro25 »

nog even wachten tot Basje reageert.......



M.I. brief sturen en verwijzen naar telefonisch onderhoud waarin aanbod gedaan wordt. Indien afwijzende reactie van VF richting geschillencie Telefoon stappen. Kost wel 35 euri, maar bij positieve beslechting krijg je dit terug.

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door Rosa11 »

roro25 kun je ook eens positief reageren? mensen proberen elkaar hier te helpen en tot een oplossing te komen .

Hans, vervelend voor je dat er andere dingen zijn toegezegd of niet zijn verteld. Heb je ook al met de persoon zelf erna gesproken die jou dit aangeboden heeft? Dit is ook een mogelijkheid natuurlijk om met die persoon zelf te gaan praten wat er is gebeurd en ook zo samen tot een oplossing te komen.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door roro25 »

@ rosa11

Zie het probleem niet zo. Ik geloof dat er een oplosing staat. Ik zal hem voor je verduidelijken.....

Ik moet zeggen dat je oplossing uitblinkt in originaliteit.... :)
Laat ik me maar niet van mijn slechtste kant zien, want ik ben al vervelend genoeg......

Beste TS,

Je kan het beste een brief schrijven (wordt meestal behandeld door de tweede lijn en niet door de eerste lijn van het callcenter). In deze brief leg je je probleem uit en vermeld je dat je de door vodafone gedane toezegging in daden omgezet ziet worden. Voor een reactie geef je vodafone een redelijke termijn van 2 werkweken om te reageren. Geen reactie binnen de termijn; geef nog een telfoontje en dan stappen zetten richting geschillencie Telefoon (www.geschillencommissie.nl)

succes

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@hans123h,
We hebben inmiddels mailcontact over deze kwestie, zodat we kunnen uitzoeken waarom er toch kosten voor de Partnerkaart berekend worden.



@roro25
Leuk dat je van Bas een reactie verwacht, maar hopelijk waardeer je de afwisseling... ;)


Antoine
Vodafone Web Relations

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door roro25 »

ach Antoine,

Voelde je een beetje achtergesteld? Bij deze de aandacht die je verdiend....

hans123h
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2008 14:58

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door hans123h »

Beste mensen,

Bij deze wil ik graag een positieve reactie geven op mijn contact met Antione van Vodafone Web Relations.
Na mail- en telefonisch contact is mijn klacht verholpen. Mijn complimenten dat ik zo snel geholpen ben.

Antoine en Bas, van harte bedankt voor de snelle hulp.

@roro25, wees niet zo negatief. Sta eens positief in het leven.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: [b]Vodafone partnerkaart[/b]

Ongelezen bericht door roro25 »

fijn voor je dat het opgelost is.

hoezo negatief en hoe bepaal jij dat ik postief in het leven moet staan. Ik ben een al Emile Ratelband...................

Gesloten