LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belcompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
timmy24
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2007 20:56

belcompany

Ongelezen bericht door timmy24 »

Heeft er iemand ervaring met belcompany en een mobiel toestel dat 3x ter reparatie is aangeboden en na veel heen en weer gedoe,nu een aanbod,maar daar moet ik 140 euro op toeleggen,toestel is pas 7 mnd oud en heeft daarvan 3 mnd bij de reparateur gelegen.
is dit normaal.

ridder80

Re: belcompany

Ongelezen bericht door ridder80 »

een brief schrijven naar het hoofdkantoor

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: belcompany

Ongelezen bericht door ehltech »

om wat voor toestel gaat het ? normaliter kun je wel een afschrijving als verkooppunt hanteren,aangezien een toestel ongeveer 2 jaar mee gaat ,zou je 7/24 sowieso afschrijving moeten accepteren,als een toestel 300 euro dus nieuw koste destijds zou je nu een bedrag van 212,50 moet krijgen.

timmy24
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2007 20:56

Re: belcompany

Ongelezen bericht door timmy24 »

Het toestel is een samsung E870,en heeft 7 mnd geleden 390,00 euro gekost,maar staat nu in de winkel voor 250,00 euro.
Ik vind het nog al veel wat ik er op moet toeleggen,en dit komt al van het hoofdkantoor af,want in de winkel wilde ze helemaal niet meewerken.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: belcompany

Ongelezen bericht door queenfan »

als ik het goed begrijp bied Belcompany jouw een nieuwe Samsung E870 aan, maar omdat hij 140 euro goedkoper geworden is vindt jij dat onredelijk????

Hoeveel heb jij er voor gegeven bij je abonnement????

timmy24
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2007 20:56

Re: belcompany

Ongelezen bericht door timmy24 »

Nee belcompany bied mij een toestel aan,wat nu de huidige prijs is van mijn telefoon,en die kost nu 250,00 euro.Ik heb geen abonnament,maar heb hem zelf los gekocht vorig jaar juni.
Alleen was het zelfde toestel toen 390,00 euro,dat scheelt nogal in 7 mnd.

timmy24
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2007 20:56

Re: belcompany

Ongelezen bericht door timmy24 »

Nou de service van belcompany is ook prut,na een lange strijd krijg ik dan een brief dat mijn koop is ontbonden,dus ik wil mijn geld terug,nee hoor,moet ik daar een telefoontje uitzoeken en dan nog 50 euro,(terwijl mijn telefoon al 140 euro in 7 mnd was gezakt)bij betalen,dat komt er dus op neer dat ik 190 euro bij moet betalen voor een telefoon die veel minder waard is,die zijn echt gek daar bij belcompany

Gesloten