LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contracten KPN mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Contracten KPN mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte TROS Radar, Ik heb een zogenaamd 'Contract van KPN I-mode,waar ik geen handtekening voor gezet heb.Maar waar ik door acceptatie van een telefoontoestel ,tot aan mei 2006 verbonden ben.
En om er af tekomen ,heb ik 3 maanden opzeg termijn + een af koop som ,die wordt berekent van af de opzegtermijn tot aan de afloop datum van het 'Zogenaamde contract.(waar ik niet een schriftlijke contrakt voor getekend heb).
(Het was een aanbieding via de telefoon,door z`n madam ,die maar doorratelt , en waar je geen woord tussen krijgt).
Mogen ze op deze manier je een contract opdringen?????.
Kunnen jullie mij helpen!! ,om er af te komen.
De kosten zijn hoger dan ik had begroot.

Hoogachtend:
R.de Fouw
Houtrakkerweg 52
1165 MX
Halfweg.[/b]

Gast

Re: Contracten KPN mobile

Ongelezen bericht door Gast »

Had je al een abonnement, of niet?
En ben je toen benaderd voor een verlenging icm I-mode?
In dat geval is het volgende van toepassing: Als je geen contract hebt getekend, maar toch het nieuwe toestel hebt gebruikt en gebruik hebt gemaakt van I-mode, ben je, door middel van gebruiken van deze producten, akkoord gegaan met de nieuwe contractsvoorwaarden. Als het goed is staat dit vermeld in de Aanvullende Voorwaarden voor Datadiensten of iets dergelijks.

Kortweg, als je gebruik hebt gemaakt van I-Mode ben je gewoonweg de l*l en had je beter alle kleine lettertjes moeten lezen..

Gesloten