Hallo Allemaal,
Ik wil eens weten hoe het zit als je een contract overneemt van iemand anders,er zit gewoon alles bij telefoon enz enz.ik neem alleen het maand bedrag over wat ik dan ga betalen het is een KPN mobiel plus abonement 17.50 per maand.Ik heb contact hierover gehad met KPN die vertelde mij dat ik dan wel 52,50euro entreekosten moet betalen maar er wijzicht niets aan het abonement die komt alleen op mijn naam te staan en die andere persoon heeft toch al bij het afsluiten van het contract die entree kosten betaald?
Groet zero66
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contractovername
Re: Contractovername
Voor niets gaat de zon op, ook bij KPN. Ze hebben in ieder geval administratiekosten die ze in rekening kunnen brengen.
Het bedrag is wel wat aan de hoge kant, maar je zou ook eens contact met KPN op kunnen nemen om te vragen waarom het bedrag zo hoog is.
Het bedrag is wel wat aan de hoge kant, maar je zou ook eens contact met KPN op kunnen nemen om te vragen waarom het bedrag zo hoog is.
-
Tosbaga
het zijn geen entree kosten maar overname kosten, er moet administratief veel veranderen en dat kost tijd en geld. EN nee het gaat niet met een druk op de knop...
Bij het afsluiten van een nieuw contract hoeven vaak de entree kosten niet betaald te worden, daar hebben ze altijd acties voor...
Bij het afsluiten van een nieuw contract hoeven vaak de entree kosten niet betaald te worden, daar hebben ze altijd acties voor...
-
Tosbaga
Tosbaga is een Hij!!!
Sommige dingen staan vast, zijn een feit, over feiten is geen discussie mogelijk!!!
Aangezien ik dichterbij de bron zit van deze informatie en jij niet over de informatie beschikt die ik ter beschikking heb, kan jij hierover niet in discussie gaan!!!
Laat dit soort kinderachtige en dominante reacies achterwege, ze zeggen meer over jouw dan over mij, grote baby die je bent!!!
Sommige dingen staan vast, zijn een feit, over feiten is geen discussie mogelijk!!!
Aangezien ik dichterbij de bron zit van deze informatie en jij niet over de informatie beschikt die ik ter beschikking heb, kan jij hierover niet in discussie gaan!!!
Laat dit soort kinderachtige en dominante reacies achterwege, ze zeggen meer over jouw dan over mij, grote baby die je bent!!!