LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De MUUR genaamd Tele2 Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rouki

De MUUR genaamd Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door Rouki »

Na 15 jaar T-Mobile klant te zijn geweest liet ik mij verleiden door een actie van TELE2 om 2 abonnementen met een iphone 4 af te sluiten. Nu een paar maanden en facturen later ben ik uiterst ontevreden over de gang van zaken bij Tele2 en over de manier hoe de problemen aangepakt worden.

Nadat ik een paar keer in Belgie ben geweest kreeg ik bij de grensovergang altijd een sms met de inhoud "Bellen binnen de EU kost 0,35 cent per minuut". Hierna ben ik door de formulering van deze tekst in de veronderstelling geraakt dat ongeacht waar je ook bent binnen de EU voor 0,35 cent per minuut kan bellen.
Nu blijkt bij de factuur dat er een veel hoger bedrag per minuut wordt afgerekend als je vanuit Nederland naar BE belt en in BE naar Nederland, terwijl je toch "Binnen de EU"belt. Maar goed hier heb ik Tele2 over gebeld (3 maanden geleden) en het zou doorgestuurd worden en daarna zou ik wat horen. Tot de dag van vandaag nog steeds niks gehoord en als ik bel, gesprek van 45 minuten, krijg ik weer te horen "we zullen het doorsturen en u wordt binnen 5 werkdagen gebeld" nu ben ik al een vermogen kwijt geraakt over dit issue via bellen naar 0900 nummer en ik ben nog steeds nergens mee geholpen.

Daarnaast heb ik een 2de issue, namelijk ; een maand geleden een mail ontvangen dat de MIJNTELE2 app nu beschikbaar is en dat je deze kunt activeren. Ik activeren en app gedownload.. En meteen krijg ik alleen maar "Error"Error" bij elke optie die ik aanklik. Daarnaast toen het een maand geleden gelukt was om in te loggen achter een pc (dus niet via de app) zag ik ook nog dat bij mijn nummer de gegevens van mijn partner zichtbaar zijn een overzicht van haar belgegevens. En mijn partner heeft precies hetzelfde. Ook hierover lange tijd aan de lijn gehangen (maand geleden) met als einresultaat "We sturen het door en U zult binnen 5 werkdagen gebeld worden". Nu (maand later) wederom niks gehoord en kan nog steeds MIJNTELE2 NIET gebruiken!

Ik word zo ziek en moe van TELE2 , geen enkele manier van hulp, oplossing, coulance of compensatie, Helemaal NIKS! De klantenservive kan helemaal niks voor mij doen en als ik vraag wie dan wel, dan zeggen ze "We sturen het door" eindstand ER GEBEURT HELEMAAL NIKS!

Grote Spijt dat ik hieraan begonnen ben, Bij T-Mobile was alles helder en alles werkte, en als je probelemen had werd je nog financieel gecompenseerd!

Het is een kwestie van tijd totdat het abonnement afloopt en dan ben ik weg!

Met vriendelijke groet,
Dik ontevreden klant!

Tele2 Webcare

Re: De MUUR genaamd Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Rouki,

Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheden zijn over bellen in het buitenland en de Mijn Tele2 app. Ik betreur het ook dat je niet tevreden bent over onze service en dat je tot op heden geen duidelijkheid hebt gekregen.

Het sms’je over bellen binnen de EU krijg je alleen zodra je in een Europees land verblijft. Dit sms’je geldt dus niet voor bellen in of vanuit Nederland. Heb je al eens gekeken op de tarievenpagina http://www.tele2.nl/mobiel/tarieven.html op onze website? Daar staat alle informatie over de tarieven voor bellen vanuit Nederland en bellen in het buitenland.

Je geeft aan dat je de Mijn Tele2 app gedownload hebt en daarbij een error kreeg. Onlangs is er een nieuwe versie van de app gelanceerd. Daarom wil ik jou adviseren de app opnieuw te installeren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij op Mijn Tele2 de gegevens van jouw partner te zien krijgt en andersom. Heb je bij het activeren goed opgelet op de gegevens waarmee je je hebt aangemeld? Mocht dit probleem zich nog voordoen dan raad ik je aan om eerst uit te loggen en vervolgens weer opnieuw in te loggen.

Je geeft aan dat je over bovengenoemde een melding hebt gemaakt en teruggebeld zou worden. Wanneer er dergelijke afsfpraken gemaakt zijn doen we er alles aan zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Daarom ben ik benieuwd wanneer jij hier voor het laatst een melding over gemaakt hebt.

Laat je het weten? Ik help je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Rouki

Ongelezen bericht door Rouki »

Beste Daniele,

Wat betreft bellen in het buitenland:
Het kan best zo zijn dat er andere tarieven gelden als je vanuit Nederland belt naar een ander EU-Land dan als je in een ander EU-land (behalve Nederland) belt naar Nederland. Maar dan vind ik dan ook dat dit goed geformuleerd moet worden als je zo'n smsje krijgt over de grens. Want het sms geeft duidelijk aan "bellen binnen de EU trarief 0,35 cent per minuut. En volgens behoort Nederland ook tot een de EU, dus dan ga je automatisch aannemen (als je site met tarieven niet kent) dat als je ook in Nederland belt naar een ander EU-Land belt hetzelfde tarief betaalt, namelijk die 0,35 cent p/m.

Wat betreft "Mijn Tele2" app:
Ik heb sinds bekend is geworden (via een ontvangen mail ) dat de “Mijn tele2”app beschikbaar is, deze direct gedownload. Ik heb precies de aanwijzingen gevolgd om mij te registreren met MIJN nummer. Daarna begon het inlogscherm met de foutmelding “404 Informatie niet beschikbaar”, ik kan niet bij “Uw verbruik”of factuuroverzicht, want dan krijg ik namelijk die foutmelding. , ik kan wel bij
“Mijn gegevens” en als ik daar op klik dan krijg ik de naam van mijn partner met mijn telefoonnummer.

Ik heb hier direct (een anderhalve maand geleden) melding van gemaakt. Er zou naar gekeken worden maar nog steeds niks gehoord. Als ik zelf bel , dan hoor ik “je wordt terug gebeld” Ik heb het idee dat er helemaal niemand naar kijkt en dat er helemaal niks mee gebeurt. En ik ben ook nog eens veel kosten kwijt aan het 0900 nummer om te horen dat ik niet geholpen kan worden.
Nu heb ik uw advies opgevolgd, de app verwijderd en opnieuw gedownload. En er verandert helemaal niks. Precies weer een foutmelding “404 Informatie niet beschikbaar” en de verkeerde gegevens.

Groet,
R.Oukar

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Rouki,

Ik zie dat je hetzelfde bericht ook geplaatst hebt op het Tele2 forum. Mijn collega Iris heeft daar al gereageerd op je berichten:

https://forum.tele2.nl/abonnementen-180 ... le2-17862/

Om de afhandeling overzichtelijk te houden helpen we je graag verder op ons Tele2 forum. Laat je het daar weten als je vragen hebt en wanneer we nog ergens bij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten