LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discriminatie bestaande leden tov nieuwe leden

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Bureaucratischer kan het toch niet?

Nee
1
17%
Ja
5
83%

Totaal aantal stemmen: 6

anna84

Re: Discriminatie bestaande leden tov nieuwe leden

Ongelezen bericht door anna84 »

Quote:
Dat is een service van je provider. Je provider is niet verplicht om die service te leveren.

Ik heb nog nooit van een provider gehoord die dat niet doet..
Ik wel, Telfort heeft het een hele tijd ook niet gedaan. Als je je abonnement verlengt (onder dezelfde voorwaarden of bij overstap naar hoger of lager abo), behoudt je je simkaart en dus automatisch je telefoonnummer.
Bij het opzeggen van je oude abo en het aangaan van een nieuw abonnement, krijg je een nieuwe simkaart waar een nieuw nr op zit. Telfort heeft lang volgehouden dat je dan geen recht hebt op nummerbehoud. Vaak werd het echter uit coulance wel gedaan. Hoe ze het nu doen weet ik niet.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Telfort heeft het een hele tijd ook niet gedaan. Als je je abonnement verlengt (onder dezelfde voorwaarden of bij overstap naar hoger of lager abo), behoudt je je simkaart en dus automatisch je telefoonnummer.
Bij het opzeggen van je oude abo en het aangaan van een nieuw abonnement, krijg je een nieuwe simkaart waar een nieuw nr op zit.
Dat klopt. Ik zal wel verkeerd gelezen hebben.

asmi

Ongelezen bericht door asmi »

Ik heb nog nooit van een provider gehoord die dat niet doet..
Zie ook het eerste bericht in dit topic.

klusser001

Ongelezen bericht door klusser001 »

ook ik heb mijn abbo's via internet verlengd bij kpn en heb hier ook weer een toestel bij genomen hierbij kreeg ik te horen dat ik bij betalen moest en ben daar niet mee eens gegaan want ik ben al een jaar of vijf lid van deze club en tot mijn verbazing en wat gepraat heb ik beide toestellen er toch gewoon bij gekregen zonder problemen :lol: :lol: :lol:

Gesloten