LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] euphony

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

euphony

Ongelezen bericht door black magic »

vandaag kreeg ik een brief van een incasso buro of ik even bijna 73.00 euro wilde betalen over een rekening van euphony over 2004.na een aantal tel werd me eerst door euphony verteld dat er niets meer open stond maar volgens het incasso buro dus wel.zou ook aanmaningen gekregen hebben nou niet nooit gezien heb sinds juli/aug 2005 geen euphony meer en heb toen ook voor die tijd alles betaald.na nog 1 x bellen werd het ineens wel gevonden gaat om totaal bedrag van 22.00 euro van 31 dec en 5 nov 2004??? nou ik weet nergens van .ooki nooit iets ontvangen.en als ik aanmaningen had gekregen had ik het echt niet zo lang laten slingeren.wie heeft hier ook ervaring mee en nu verder .volgens euphony moet ik nu de 73.00 euro betalen terwijl ik dus nergens van weet (zei zelf ook niet ze kwammen er pas 2 dagen geleden achter)kan dit zomaar na zoveel tijd ? ik heb ook niet deze bedragen rekeningen maar kan niets bewijzen dat ik ze niet ontvangen heb .HELP neem nooit euphony :(

Gesloten