LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebeld door KPN, met Belgisch nummer??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Angelic

Gebeld door KPN, met Belgisch nummer??

Ongelezen bericht door Angelic »

Ik ben nu een paar keer in de avonduren gebeld door een anoniem nummer, twee keer werd opgehangen toen ik opnam, één keer heb ik laten bellen, maar gisteren had ik dan eindelijk het nummer aan de lijn.

De persoon aan de andere kant van de lijn zei een medewerker van KPN Mobile te zijn die mij een zeer aantrekkelijk aanbod kon doen.
In eerste instantie vroeg de beste man of ik de eigenaar was van het mobieltje en of ik prepaid had.
Waarop ik met ja antwoordde en doorgaf dat ik een abonnement heb bij een concurrent. Vervolgens zei de man dat het alleen gold voor mensen zonder abonnement.

Aangezien ik een vriend heb werken bij een mobiele provider, heb ik gevraagd om het nummer te achterhalen. Het bleek 0032-32750170 te zijn.
Ik dacht dat het wellicht mijn broer was die me een hak wilde zetten, daar deze in België woont. Maar als ik het nummer bel dan gaat deze niet, hooguit één keer, over.
Sinds wanneer belt KPN vanuit BelgiË? :shock: :?:

Dilbert29

Re: Gebeld door KPN, met Belgisch nummer??

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Misschien werken ze met een Belgisch callcenter voor deze actie ?

RSt

Ongelezen bericht door RSt »

kpn belt vanuit belgie!! ECHT NIET!! dat zijn gewoon oplichters!!

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

KPN heeft een callcenter staan in Antwerpen voor mobielbellen.

Ben ook wel eens gebeld over I-mode.

Michel

Gesloten