LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen service HollandsNieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Erwin2635

Geen service HollandsNieuwe

Ongelezen bericht door Erwin2635 »

Samsung Galaxy Ace op 4/6 besteld, 19/6 afgeleverd. Diezelfde dag direct aangetekend teruggestuurd ivm kapot scherm. Sinds dat moment reageert HN NIET! Wij worden niet gebeld/gemaild met hoe verder. Aangezien dit een kado was voor 16/6, hebben we iedere dag gebeld. We weten dat het toestel binnen is, er werd gezegd u wordt teruggebeld, etc. NIETS!!!!! Gisteren 18/6 voor de 4de dag gebeld en horen dat toestel niet compleet was (waarom benadert HN ons dan niet?!?). Hierop direct het memory kaartje aangetekend verstuurd.
Vandaag (19/6) weer gebeld, krijg dan te horen wij kunnen alleen iets met het track and trace nr doen (terwijl dit vorige week totaal niet nodig was!).
Wat is HN van plan om dit op te lossen, zij leveren een foutief toestel, en in tussentijd hebben wij 2 aangetekende verzendingen gedaan a x Euro, een kado niet kunnen geven, maar terugbellen of actie ondernemen, ho maar!

MAXIEM

Re: Geen service HollandsNieuwe

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Erwin2635

HN zit nu eenmaal vol met verrassingen!

Sukses, Maxiem.

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

MAXIEM schreef:Erwin2635

HN zit nu eenmaal vol met verrassingen!

Sukses, Maxiem.
Slechte service is niet bepaald iets nieuws.
Ze hadden zich beter "nog meer van hetzelfde" of zoiets kunnen noemen.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

CaptainSlow

Persoonlijk geloof ik eerlijk gezegd niet meer in de levensvatbaarheid van dit bedrijf. Binnenkort zal het kaarsje wel zijn opgebrand (of ze moeten wel heel snel hun serviceverlening aanmerkelijk verbeteren).

Met collegiale groet, Maxiem.

CaptainSlow

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

MAXIEM schreef:CaptainSlow

Persoonlijk geloof ik eerlijk gezegd niet meer in de levensvatbaarheid van dit bedrijf. Binnenkort zal het kaarsje wel zijn opgebrand (of ze moeten wel heel snel hun serviceverlening aanmerkelijk verbeteren).

Met collegiale groet, Maxiem.
Het viel mij ook al op dat ze op dit forum zelfs meer klachten hebben dan KPN, die vele malen groter is.
Ik was zelf een van de eerste klanten bij ze, maar kreeg het gelukkig nog geannuleerd toen alles in de eerste paar dagen al fout ging, ik heb ook de twijfelachtige eer de eerste te zijn geweest die zijn ervaring hier postte :lol:
Het zal mij benieuwen hoe lang ze het volhouden, maar er staat natuurlijk wel een groot moederbedrijf achter.

Gesloten