LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis 25 SMS'jes bij KPN deze maand.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
3210

Gratis 25 SMS'jes bij KPN deze maand.

Ongelezen bericht door 3210 »

KPN-klanten kunnen een (gratis) sms sturen naar 502. Dit smsje dient dan zonder inhoud te zijn. Ze ontvangen deze maand dan 25 smsjes gratis. Deze worden gecrediteerd op de rekening van februari 2005

Prepay klanten kunnen een SMS'je sturen naar 501 ipv 502. Wederom zonder inhoud. Je betaalt gewoon je SMS'jes maar krijgt het in februari terug als beltegoed.

"3210" :D

Moni

Re: Gratis 25 SMS'jes bij KPN deze maand.

Ongelezen bericht door Moni »

Hoi 3210,

8) wat is dit een sinterklaas cadeautje van kpn :?: :?: Dit is leuke info had ik nog niet eerder vernomen :lol:

Geven ze dit via sms door aan hun klanten of moet je er maar weer toevallig van horen :idea:

Ze hadden laatst ook al zo'n actie dat je 50% van je beltegoed extra kreeg als je de maand ervoor opwaarderde dat vond ik ook wel wat hebben :D

Zeg even 1 vraagje over de voicemail, die staat nu wel uit maar als ik mijn telefoon niet aan heb dan krijgt diegene die mij belt de ingesprek toon :roll: bij HI is dit niet, dan zegt een vriendelijke dame dat de tel. niet bereikbaar is. Nu kan je waarschijnlijk niet alles hebben maar weet jij of KPN daar nog wat aangaat doen of heb jij hier een oplossing voor want ik vindt dit ook niet alles :cry:

In ieder geval thanks voor je berichtje :) Toch wel handig als je regelmatig dit forum bekijkt, kom je nog wat te weten. :o

Zal het in ieder geval doorgeven.

Groetjes Moni

de

Ongelezen bericht door de »

Ik kreeg ook het sinterklaaskadootje van KPN via mijn SMS.
Echter kwam ik erachter dat het versturen van het smsje dus niet gratis is maar 0,23 cent kost.
Kan je wel zeggen dat het maar 0,23 cent is maar het gaat mij om het principe. Gratis is gratis, toch????

Overigens is de aanbieding natuurlijk wel erg leuk.

de

Nog even een aanvulling: ook prepayklanten moeten naar 502 sms-en.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi De,

als je even goed leest, dan zie je dat de smsjes nu in rekening worden gebracht en op de factuur van febuari 2005 worden gecrediteerd.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zo'n actie wordt ook wel "een sigaar uit eigen doos" genoemd: je betaalt er namelijk zelf voor. Hoe: door elke maand weer veel te veel te betalen aan die groene uitzuigers (KPN).

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl en verbaas je over de bespaarmogelijkheden.

de

Beste Gast,

Dat had ik wel begrepen maar het aanmeld smsje was niet gratis.
Nu blijkt dat je in februari 25 smsjes terug kan krijgen en die ene van het aanmelden, dus 26.

Moni

hallo Bob,

Leuk die site telecomvergelijker, maar daar wordt ik ook niet wijzer van want die is volgens mij niet voor mobiels met prepay :roll:

Zeg 3210 8) Ben je trouwens verplicht om 25 sms'jes te sturen of krijg je gewoon het aantal terug wat je hebt verstuurd, ik kom nl. nooit aan die 25 want zoveel sms ik niet en om nu daarvoor meer te versturen vindt ik ook een beetje onzin en dan is deze actie voor mij ook niet relevant.
Ik hoor wel van je :wink:

Groetje Moni

3210

Ongelezen bericht door 3210 »

Moni >

Wat late reactie mijnerzijds maar okay:

Je krijgt dat gecrediteerd (met een maximum van 25) wat je deze maand verbruik.

Wat betreft je vraag over het voice-mail verschijnsel waarover je sprak, kan ik alleen antwoorden dat dit mij niet bekend is en ik thans dus ook geen passend antwoord heb. (maar ik zal t.z.t. eens informeren voor je in de wandelgangen)

"3210" :D

Moni

Hoi 3210

Beter laat dan nooit. Bedankt voor je info. :)
Heb inmiddels wat betreft de voicemail een antwoord van kpn dat het op dit moment niet kan worden veranderd en dat ze niet weten of dat in de toekomst kan :roll: Daar heb je dus ook niks aan.

Maar ik hou deze site wel in de gaten en mocht je er iets over horen dan lees ik het wel. En mocht ik info krijgen dan laat ik ook wel wat van me horen.

Groetjes Moni 8)

Gesloten