LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
??

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door ?? »

Dan heb ik een paar vragen:
1> Waarom heeft een 'organisatie die al 11 jaar bestaat' de dubieuze, omstreden en agressieve MLM methode nodig om zijn product aan de man te brengen?
2> Waarom worden mensen opgezadeld met een 1-jarig contract als ze voor dit soort bedrijven kiezen? De OPTA heeft het CPS systeem dusdanig opgezet dat mensen binnen 48 uur over moeten kunnen stappen, en een bedrijf als ACN verhindert dat op deze wijze .....
3> Waarom wijken de normale CPS tarieven van MLM nauwelijks af van die van KPN BelBasis?
4> Waarom moet een vertegenwoordiger zich inkopen in de organisatie?
5> Waarom doen MLM bedrijven ontzettend vaag over hun product tegenover mensen die wellicht vertegenwoordiger willen worden? Een blik op een dergelijke website verteld bijvoorbeeld niet over welk product het gaat - dat krijg je pas te horen als je naar een bijeenkomst komt. En gezien de emotionele druk die op dat soort bijeenkomsten wordt gehanteerd ...

Het is gewoon te dubieus om te vertrouwen. Dat hele MLM systeem stinkt. Bedrijven die dit soort systemen gebruiken wantrouw ik dus. Ze grijpen nl niet voor niets naar deze methode ...

kevn

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door kevn »

ACN zijn gewoon oplichters

bo1tu5

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door bo1tu5 »

acn, begin der niet aan zou ik zegge. Tis een vaag bedrijf en ze zijn zeer aggresief met die amerikaanse marketing. veel blah blah.

mrtelecom

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik ben een concullega van ACN, maar wil toch even reageren, omdat ook het bedrijf waar ik mee actief ben (euphony) de producten via MLM (onder andere) aan de man brengt:

Dan heb ik een paar vragen:
1> Waarom heeft een 'organisatie die al 11 jaar bestaat' de dubieuze, omstreden en agressieve MLM methode nodig om zijn product aan de man te brengen? omdat deze methode werkt; hierover zodirekt meer
2> Waarom worden mensen opgezadeld met een 1-jarig contract als ze voor dit soort bedrijven kiezen? De OPTA heeft het CPS systeem dusdanig opgezet dat mensen binnen 48 uur over moeten kunnen stappen, en een bedrijf als ACN verhindert dat op deze wijze ..... zowel bij Euphony als bij ACN zit je niet vast aan een contract. Op welke basis je deze conclusie trekt, is me een raadsel. Als je weer via een ander bedrijf wilt bellen, kun je dat per direkt doen door het CPS nummer van het bedrijf via wie je wilt bellen voor je nummer te draaien (zorg er wel voor dat je bent aangemeld bij dat bedrijf, anders werkt het niet). Het permanent uitschakelen kan door 0800-1273 te draaien en de instructies te volgen. Afhankelijk van hoe snel de KPN is (want de KPN is verantwoordelijk voor de CPS instelling; NIET de provider), kan het tot maximaal 5 werkdagen duren voor je standaard via de nieuwe provider belt
3> Waarom wijken de normale CPS tarieven van MLM nauwelijks af van die van KPN BelBasis? ook deze informatie klopt niet en ik weet niet waar je dat op baseerd. Bij Euphony ligt de besparing gemiddeld rond de 25%, met uitschieters tot 60% maar uiteraard ook gevallen van rond slechts 10%. Dat is geheel afhankelijk van je belgedrag. Ik ga me als concullega van ACN hier niet uitlaten over de besparingen bij hen
4> Waarom moet een vertegenwoordiger zich inkopen in de organisatie? waarom moet een franchisenemer zich inkopen bij bijvoorbeeld McDonalds?
5> Waarom doen MLM bedrijven ontzettend vaag over hun product tegenover mensen die wellicht vertegenwoordiger willen worden? Een blik op een dergelijke website verteld bijvoorbeeld niet over welk product het gaat - dat krijg je pas te horen als je naar een bijeenkomst komt. En gezien de emotionele druk die op dat soort bijeenkomsten wordt gehanteerd ... als er emotionele druk wordt uitgeoefend, moet je er niet aan beginnen. Een goed MLM bedrijf heeft dit niet nodig. Sterker nog; als jij 'overgehaald' word, is de kans groot dat je je negatief gaat opstellen ten opzichte van het bedrijf en dan zul je nooit succes hebben. Daar heeft niemand wat aan. Of je zult slagen ligt grotendeels aan jezelf (en dat is niet anders als in het 'normale' bedrijfsleven, waar 95% van de 'starters' de 5 jaar NIET haalt).
De reden dat er 'vaag' gedaan wordt over het product is omdat veel mensen, zodra ze 'telecom' horen concluderen "da's niks voor mij", terwijl je helemaal geen telecomervaring hoeft te hebben.


Het is gewoon te dubieus om te vertrouwen. Dat hele MLM systeem stinkt. Bedrijven die dit soort systemen gebruiken wantrouw ik dus. Ze grijpen nl niet voor niets naar deze methode ... de hoofdreden dat naar MLM 'gegrepen' wordt, is omdat elke vertegenwoordiger je zal vertellen dat het moeilijkste van klanten werven is, om de klant bereidt te krijgen naar je verhaal te luisteren. Als jouw oom een bedrijf heeft en jij benadert hem met ACN of Euphony, dan is de kans groot dat hij denkt 'jaja, daar heb je weer zo'n verhaal. Wat heeft die neef van mij nou voor verstand van telecom', maar als het verhaal goed genoeg is en je oom ziet dat hij inderdaad fors bespaart, zal hij wel degelijk klant worden. Vandaar dat dit concept werkt. Alleen wordt het MLM concept maar al te vaak gebruikt om producten aan de man te brengen, waar niemand op zit te wachten. Mocht je dus overwegen met MLM te beginnen, breng je dan eerst goed op de hoogte of het product inderdaad interessant is!!
Hopelijk heb ik hiermee je vragen beantwoord, maar anders stel je de volgende maar. Ik ga je niet proberen te overtuigen om met MLM te beginnen, maar hoop wel dat je op deze manier een en ander kunt relativeren

Gast

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Gast »

Trap er niet is, kijk gewoon even op www.bellen.com hoe je het voordeligst belt. Dan loop je ook niet het risico dat je met bovenstaande MLM-mannetjes in contact komt.

Bel maar

Re: Gratis telefoneren naar vrienden (vaste telefonie)

Ongelezen bericht door Bel maar »

Van nu af aan kan bellen nog goedkoper!
Gratis bellen met al uw vrienden in Nederland!
http://bellen.isgratis.nl/

Gesloten