In december 2005 heb ik mijn abonnenment laten verlengen voor mobiele telefonie bij t-mobile. Hierbij kreeg ik gratis de samsung D-600 aangeboden. Er ging van alles mis maar uiteindelijk kreeg ik mijn telefoon op 18 januari. Alleen weer een foutje, of ik 60 euro wilde betalen bij het afhalen. Weer t-mobile gebeld en er bleek weer een fout te zijn gemaakt. In overleg besloot ik het geld voor te schieten met de belofte dat ik het gelijk weer terug gestort zou krijgen.
Na geloof ik meer dan 50 telefoontjes, mooie beloftes en van het kastje naar de muur te worden gestuurd moet ik nog steeds die 60 euro terug krijgen en dat 4 maanden later!
T-mobile is goed in het geld er afhalen maar terug storten ho maar.
Ik heb behoorlijk spijt van mijn contract vernieuwing en ik ben dan ook benieuwd of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen.
Groetjes Jeannette
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gratis telefoon t-mobile abonnenment verlenging
-
willeander
Re: gratis telefoon t-mobile abonnenment verlenging
Ik denk dat erg weinig mensen het probleem herkennen omdat de meeste mensen slim genoeg zijn om na een paar keer bellen een brief te sturen...
-
willeander
Als bellen niet helpt waarom een brief dan wel?
Deze kunnen ze ook gelijk in de prullebak gooien en dan heb je helemaal niets.
Erg slim vind je ook niet?
Deze kunnen ze ook gelijk in de prullebak gooien en dan heb je helemaal niets.
Erg slim vind je ook niet?
De meeste bedrijven nemen brieven veel serieuzer dan een telefoontje. Daarnaast mogen mensen die brieven afhandelen doorgaans meer besluiten dat iemand achter de telefoon. Als je een brief aangetekend verstuurd kunnen ze ook niet ontkennen dat je geen brief hebt gestuurd.
Maar goed, je moet het zelf weten.
Maar goed, je moet het zelf weten.
-
willeander
Oké, wie weet doe ik het op die manier.
Ik wacht eerst de belofte af dat ik het geld over 10 dagen op mijn rekening moet hebben.
Ik wacht eerst de belofte af dat ik het geld over 10 dagen op mijn rekening moet hebben.